Laatste bijdragen

• Johno
    Johno waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    Hallo beste lexusrijders Na 5 jaar met volle tevredenheid een Prius executive te hebben gereden begon het te kriebelen en dacht aan een...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Een uitzonderlijk model waar zelfs Lexus het bestaan niet van weet 😁
  • Johno
    Johno waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vandaag reed ik achter een opvallende witte IS 350h: Wacht even... IS 350h? Het lijkt erop dat iemand creatief bezig is geweest! Een...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    Hallo beste lexusrijders Na 5 jaar met volle tevredenheid een Prius executive te hebben gereden begon het te kriebelen en dacht aan een...
  • S
    Sjoerd Meijer waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    Ik heb niet zo heel veel verstand van Lexus. Wat ik wel weet is dat de rijervaring buiten de snufjes om heel prettig is. Ik vind het...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Lexus 300h president.
    Ik heb niet zo heel veel verstand van Lexus. Wat ik wel weet is dat de rijervaring buiten de snufjes om heel prettig is. Ik vind het...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Vandaag reed ik achter een opvallende witte IS 350h: Wacht even... IS 350h? Het lijkt erop dat iemand creatief bezig is geweest! Een...
    • IS 350h.jpg
  • S
    Sjoerd Meijer heeft het onderwerp Lexus 300h president geplaatst in Even voorstellen.
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Subwoofer (opgelost) met Leuk Leuk.
    Bij de aankoop had je nog geen subwoofer 😂. Ik ben benieuwd of je nu het gevoel hebt van een gratis upgrade van je geluidsinstallatie...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Subwoofer (opgelost) met Haha Haha.
    Er leek niks bijzonders (ik was erbij toen de boel open ging). Het filter en de ventilator was geheel schoon, maar dat was misschien...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Subwoofer (opgelost).
    Bij de aankoop had je nog geen subwoofer 😂. Ik ben benieuwd of je nu het gevoel hebt van een gratis upgrade van je geluidsinstallatie...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Subwoofer (opgelost) met Leuk Leuk.
    Geweldig dat je het zelf kon oplossen! Echter niet Toyota/Lexus waardig want dit is erg zeldzaam dat er ooit een stekkertjes loskomt...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Subwoofer (opgelost).
    Er leek niks bijzonders (ik was erbij toen de boel open ging). Het filter en de ventilator was geheel schoon, maar dat was misschien...