Laatste bijdragen

• Paniekje
    Originele remblokken achter ? Een tik(je) een tok, een bonk ? Op welke snelheid/ondergrond hoor je dat ?
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    En er staan weer twee Lexus voor de deur 🥰. De UX van mijn vriendin en de RX van mij 😀.
  • Paniekje
    Dat is moeilijk te zeggen zonder het te horen. En in een auto is het vaak moeilijk om aan te geven waar het geluid precies vandaan komt...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Apple Carplay?.
    Wat ik wel merk, maar dat is juist bij de Android, is dat ik de telefoon aan het begin even moet ontgrendelen. Dan werken dingen beter...
  • Yoyoman
    Yoyoman reageerde op het onderwerp Apple Carplay?.
    Wij hebben ook beide systemen zonder problemen, maar ik krijg via die voice commmand knop (nog niet) de iphone aan de praat. Sinds van...
  • Yoyoman
    Yoyoman waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Apple Carplay? met Leuk Leuk.
    Ik heb zelf zowel een Android als een iPhone en beide werken. Wel is het zo dat als ik van de een naar de ander ga ik de voorkeurskeuze...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Apple Carplay?.
    Ik heb zelf zowel een Android als een iPhone en beide werken. Wel is het zo dat als ik van de een naar de ander ga ik de voorkeurskeuze...
  • Lexy
    Lexy waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    En er staan weer twee Lexus voor de deur 🥰. De UX van mijn vriendin en de RX van mij 😀.
  • Primi
    Primi waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Geweldig Geweldig.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    • 1000029040.jpg
  • Yoyoman
    Yoyoman heeft het onderwerp Apple Carplay? geplaatst in UX.
    Hoi ik zelf heb een Android telefoon en met het knopje op het stuur kan ik die mensen laten bellen, navigeren, en ook Spotify opzetten...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
  • V
    hallo, betreft : gs h 300 van 2013, sinds geruime tijd is er een geluid achteraan een tikkend geluid bij het nemen van kleine...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.