Laatste bijdragen

• B
    Hoi allemaal, Ik heb alle telefoons uit de auto gewist en alle apparaten uit de telefoon gewist, en alles weer opnieuw aangemeld. Het...
  • S
    Swanray reageerde op het onderwerp Waarschuwingslichtjes.
    Ik heb de wagen ge- reset. Lichtjes weer normaal.
  • S
    snorlax waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Beste allemaal Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland. Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi)...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Beste allemaal Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland. Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi)...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Zeg dat wel … 😍 Het kan altijd erger zeggen ze 😁, erg fraaie kar zeg !!! 👍
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Geweldig Geweldig.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Lexus 300h president.
    En dan lekker over de N-wegen en wat binnendoor … heerlijk 😃🎉. Eindhoven? Dus dan moet ik ook op gaan letten of ik je ergens spot 😁. Ik...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Alarm.
    Dat verwacht ik ook maar omdat het import is weer ik niet 100% zeker of dat er ook op zit en bovenal voldoende is. Misschien even iets...
  • BertIS250C
    BertIS250C waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Welkom en heel veel plezier gewenst Jan.
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Lexus 300h president.
    Geweldig. Meteen lekker ritje van Almelo terug naar Eindhoven, kun je mooi een uurtje glimlachen en "ontdekken".
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    De kogel is door de kerk,vandaag handtekening gezet en nog een keer gereden er mee ,moet nog gepoetst worden en voor 2 nieuwe banden en...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Welkom op het forum. En dat is wel een binnenkomer met zo'n fraai exemplaar. Sjieke kleurstelling ook.