Laatste bijdragen

• robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Alarm.
    Môge Sjoerd, gefeliciteerd! Als het fabrieksalarm is dan is het klasse 3.
  • Johno
    Johno waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Beste allemaal Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland. Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi)...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Beste allemaal Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland. Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi)...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
  • Jan v
    Jan v heeft het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar geplaatst in Even voorstellen.
    • IMG_0140.jpeg
    • IMG_0154.png
    • IMG_0155.png
    • IMG_0156.png
  • S
    Sjoerd Meijer waardeerde ConwayT91's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    Schitterend! Gefeliciteerd met de aankoop, alvast heel veel plezier gewenst :)
  • ConwayT91
    ConwayT91 reageerde op het onderwerp Lexus 300h president.
    Schitterend! Gefeliciteerd met de aankoop, alvast heel veel plezier gewenst :)
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    De kogel is door de kerk,vandaag handtekening gezet en nog een keer gereden er mee ,moet nog gepoetst worden en voor 2 nieuwe banden en...
  • S
    Sjoerd Meijer waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    Schitterende kleur combi! Vol met opties en ook het ML geluid erin: Dat wordt genieten. Vele fijne, rustige en uiteraard veilige...
  • S
    Sjoerd Meijer heeft het onderwerp Alarm geplaatst in NX.
    Vraagje,Heb vandaag een Lexus MX300 president gekocht .is import uit Italië,weten jullie wat voor alarm er standaard op zit ivm verzekering
  • Lexy
    Lexy waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    De kogel is door de kerk,vandaag handtekening gezet en nog een keer gereden er mee ,moet nog gepoetst worden en voor 2 nieuwe banden en...
  • rx400h
    Afgelopen zondag heb ik mijn wielen eraf gehaald, grondig schoongemaakt en in de was gezet. Volgens mij was de binnenkant van de velgen...
  • PH1977
    PH1977 waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Subwoofer (opgelost) met Leuk Leuk.
    Bij de aankoop had je nog geen subwoofer 😂. Ik ben benieuwd of je nu het gevoel hebt van een gratis upgrade van je geluidsinstallatie...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
  • dileepcm
    dileepcm waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.