Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    fantastisch mooie wagen! Welkom en heel veel plezier van je nieuwe bolide
  • Jan v
    Jan v reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Hoi Paniekje, De kleur heet “premium metallic - Deep Blue (8X5)” officieel. En filmpje uploaden lukt (mij) hier niet, helaas. Maar...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Haha Haha.
    Wat een gave auto, gekocht in Zwolle bij van Leussen zo te zien. Volgens mij heb ik deze zien staan. Ik heb er een armoedige RX450h+...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    ik denk dat het puur energiebesparing is.
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Misschien heeft deze berijder de stap gewaagd om van bmw over te stappen en weet nog niet hoe de knipperlichten aan moeten.
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Misschien heeft deze berijder de stap gewaagd om van bmw over te stappen en weet nog niet hoe de knipperlichten aan moeten.
  • ConwayT91
    ConwayT91 reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Wat een schitterend exemplaar!! Ik hoop dat hij blijft bevallen, van harte welkom op het forum in ieder geval!
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Geweldig Geweldig.
    Allen, dank jullie wel voor de leuke reacties en de leuke suggesties ☺️. De foto’s trouwens zijn van internet afgeplukt wat ik al zei...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Allen, dank jullie wel voor de leuke reacties en de leuke suggesties ☺️. De foto’s trouwens zijn van internet afgeplukt wat ik al zei...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Geweldig Geweldig.
    Beste allemaal Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland. Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi)...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Takumi Deep Blue ? Niet de Nightfall-mica-blue toch, ik meen dat dat een medio 2021-kleur is. Ik heb ook even gekeken of ik een filmpje...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik reed gisteren achter een zilveren GS 450h met wat aangepast "leidingwerk" aan de achterkant: Jammer genoeg is bij het installeren...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Ik kwam vanmiddag hier in het gat de dame in de rode RC weer tegen. Volgens mij steeds op de woensdag einde van de middag. Het is een...
  • Lexpeter
    Lexpeter waardeerde Metalfreak's bericht in het onderwerp P0430 foutcode katalysator met Leuk Leuk.
    Ironisch gezien is dit nu net juist de oorzaak van dit probleem. Er zit een gaatje in waardoor er dus foute waardes gemeten worden en je...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ik kwam vanmiddag hier in het gat de dame in de rode RC weer tegen. Volgens mij steeds op de woensdag einde van de middag. Het is een...