Laatste bijdragen

• Jan v
    Jan v reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Allen, dank jullie wel voor de leuke reacties en de leuke suggesties ☺️. De foto’s trouwens zijn van internet afgeplukt wat ik al zei...
    • IMG_2478.jpeg
    • IMG_2479.jpeg
    • IMG_2480.jpeg
    • IMG_2478.jpeg
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Het kan natuurlijk een beetje een beroerde accu zijn, dat is ook maar een ding. Productie-output kent een Gausische verdeling, van de...
  • T
    Tondk heeft het onderwerp lege startaccu geplaatst in LBX.
    En jawel, kreeg via de app de opmerking dat de startaccu zo goed als leeg was en advies was om 1/2 uur te gaan rijden. Gedaan maar nog...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik reed gisteren achter een zilveren GS 450h met wat aangepast "leidingwerk" aan de achterkant: Jammer genoeg is bij het installeren...
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik reed gisteren achter een zilveren GS 450h met wat aangepast "leidingwerk" aan de achterkant: Jammer genoeg is bij het installeren...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp collega gespot.
    • GS 450h.jpg
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    de spuuglelijke sticker van de magneet gehaald en eentje gemaakt in de kleur stelling van de basket
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Geweldig Geweldig.
    de spuuglelijke sticker van de magneet gehaald en eentje gemaakt in de kleur stelling van de basket
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Brytje008's bericht in het onderwerp P0430 foutcode katalysator met Leuk Leuk.
    Er zat inderdaad een gaatje bij de middendemper. Wel minimaal moet ik zeggen. Vlakna de lambdasonde. Monteur heeft het dicht gelasd en...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    • IMG_20251110_203524007.jpg
    • IMG_20251110_235205686.jpg
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    wat gammele clipjes vervangen door frisse
    • IMG_20251111_160236521.jpg
  • Brytje008
    Brytje008 reageerde op het onderwerp P0430 foutcode katalysator.
    Er zat inderdaad een gaatje bij de middendemper. Wel minimaal moet ik zeggen. Vlakna de lambdasonde. Monteur heeft het dicht gelasd en...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Swanray's bericht in het onderwerp Waarschuwingslichtjes met Leuk Leuk.
    Fusebox open, dikke witte draad losmaken, even wachten en weer vastmaken. Dan starknop indrukken en wachten tot de computer ge-reset is.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde NX F-Sport Driver's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Haha Haha.
    Prachtig exemplaar. Welkom op het forum Na tientallen jaren met iets anders gereden te hebben komen de jaren van verstand … en koopt men...
  • sanookh
    sanookh waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Beste allemaal Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland. Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi)...