Laatste bijdragen

• Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Heb vandaag alle updates voor mijn LBX gekregen plus een nieuwe 12V accu; kijk even naar mijn post op een andere vraag op LBX forum.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Heb vandaag alle updates voor mijn LBX gekregen plus een nieuwe 12V accu; kijk even naar mijn post op een andere vraag op LBX forum.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde 24valvesV6's bericht in het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk met Leuk Leuk.
    Na jarenlang BMW 5 rijden ben ik gezwicht voor de verfijning en betrouwbaarheid van Lexus. Moest wel wat dieper in de buidel tasten...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Tips for cleaning the dashboard.
    Klein scheutje vloeibare groene zeep in een emmer lauwwarm water. Niet agressief, geen geurtjes, geen glans.
  • S
    snorlax waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Vandaag naar de Lexus garage gegaan voor de 3 updates. ( volgens Lexus Breda ). Aangezien ik 3 weken geleden een bericht, via de App...
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp lege startaccu.
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Tips for cleaning the dashboard.
    I wipe the interiour with a moist microfiber cloth and a dry it. After that I apply Motip Cockpitspray ( Motip )
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Vandaag naar de Lexus garage gegaan voor de 3 updates. ( volgens Lexus Breda ). Aangezien ik 3 weken geleden een bericht, via de App...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Tips for cleaning the dashboard.
    I've found a slightly damp high quality microfiber cloth to be sufficient, unless the surface has become really grimy. In that case I'd...
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp Verflaag zwart dak LBX.
    Hoi Dirk, Ik heb ook een zwart zwart dak en hen mijn LBX al 1 jaar endeze staat altijd onder bomen, woon in een bos, en zie geregeld...
  • Paniekje
    Ik heb er vandaag de rubberen matten ingelegd, anders is het dadelijk plots weer voorjaar.
  • Sam_IS300h
    Dat is even de vraag. Als de sensoren gekloond zijn of ingeleerd zijn, moet het werken. Maar als deze sensoren onbekend voor de auto...
  • P
    pepito waardeerde Jor.094's bericht in het onderwerp Tips for cleaning the dashboard met Leuk Leuk.
    I’ve been using Tec7 Multiclean occasionally to clean the doors, upholstery, and dashboard in my car, and it has consistently performed...
  • Jor.094
    Jor.094 reageerde op het onderwerp Tips for cleaning the dashboard.
    I’ve been using Tec7 Multiclean occasionally to clean the doors, upholstery, and dashboard in my car, and it has consistently performed...
  • Speedy J
    Inderdaad zo bij mijn LS en volgens mij heeft Henny hetzelfde type? Plaatje hieronder geeft een idee; bij mij zit het knopje ver naar...
    • 1764079145068.png