Laatste bijdragen

• Higgie
    Higgie waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hier een foto van allebei de autos's, de eerste kilometers gemaakt. Nu uitzoeken hoe alles werkt.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Windgeruis SC430.
    Weet je al wat meer @BertIS250C ?
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Tips for cleaning the dashboard.
    Bij mij ligt er enkel stof op het dashboard, dan is Swiffer meer dan genoeg. Geen stof verplaatsen zoals die “detailer kwastjes” dat...
  • R
    RX2RC waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Nu moet je nog twee weken op cursus 😁. Veel plezier met de RC, geniet van iedere meter, en tijdens het tanken.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde er!k's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Dan was je in mijn wijk. Ik woon in Volkel en werk in Boekel 😂
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Nu moet je nog twee weken op cursus 😁. Veel plezier met de RC, geniet van iedere meter, en tijdens het tanken.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Geweldig Geweldig.
    Hier een foto van allebei de autos's, de eerste kilometers gemaakt. Nu uitzoeken hoe alles werkt.
  • R
    RX2RC reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    • IMG_0632.jpg
  • er!k
    er!k reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Dan was je in mijn wijk. Ik woon in Volkel en werk in Boekel 😂
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Heb vandaag alle updates voor mijn LBX gekregen plus een nieuwe 12V accu; kijk even naar mijn post op een andere vraag op LBX forum.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Heb vandaag alle updates voor mijn LBX gekregen plus een nieuwe 12V accu; kijk even naar mijn post op een andere vraag op LBX forum.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde 24valvesV6's bericht in het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk met Leuk Leuk.
    Na jarenlang BMW 5 rijden ben ik gezwicht voor de verfijning en betrouwbaarheid van Lexus. Moest wel wat dieper in de buidel tasten...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Tips for cleaning the dashboard.
    Klein scheutje vloeibare groene zeep in een emmer lauwwarm water. Niet agressief, geen geurtjes, geen glans.
  • S
    snorlax waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Vandaag naar de Lexus garage gegaan voor de 3 updates. ( volgens Lexus Breda ). Aangezien ik 3 weken geleden een bericht, via de App...
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp lege startaccu.