Laatste bijdragen

• MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp PDC van RX400h.
    Interessant ! dank je wel !
  • MaartenLexus
    MaartenLexus waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp PDC van RX400h met Leuk Leuk.
    Dit gaat ook over wat recentere systemen, maar de uitleg over de werking en het stellen van een diagnose kan behulpzaam zijn:
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp PDC van RX400h.
    Dit gaat ook over wat recentere systemen, maar de uitleg over de werking en het stellen van een diagnose kan behulpzaam zijn:
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp PDC van RX400h met Leuk Leuk.
    Update : Volgens de Toyota garage is dat knopje inderdaad voor uitzetten van de PDC als je een caravan erachter hebt. De PDC geeft...
  • MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp PDC van RX400h.
    Update : Volgens de Toyota garage is dat knopje inderdaad voor uitzetten van de PDC als je een caravan erachter hebt. De PDC geeft...
  • MaartenLexus
    MaartenLexus waardeerde snorlax's bericht in het onderwerp PDC van RX400h met Leuk Leuk.
    Als de trekhaak after-market is dan is er altijd (?) een aparte schakelaar om de PDC uit te zetten. Die kan in principe overal zitten...
  • MaartenLexus
    MaartenLexus waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp PDC van RX400h met Leuk Leuk.
    Mogelijkheid 3 is “schakelaar stuk” (slechte contacten of aansluitingen)
  • MaartenLexus
    MaartenLexus waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp PDC van RX400h met Leuk Leuk.
    Ik had exact zo'n zelfde schakelaar ooit in een Prius 3 met een trekhaak voor fietsdrager. Daar was hij inderdaad om de parkeersensoren...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Dit is een topic over een nieuwe LBX, daar past jouw melding niet echt tussen lijkt mij.
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Wat ze zeggen; accu..... ;)
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp PDC van RX400h met Leuk Leuk.
    Mogelijkheid 3 is “schakelaar stuk” (slechte contacten of aansluitingen)
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp PDC van RX400h.
    Ik had exact zo'n zelfde schakelaar ooit in een Prius 3 met een trekhaak voor fietsdrager. Daar was hij inderdaad om de parkeersensoren...
  • Henny
    Henny reageerde op het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus.
    Bedankt voor de reacties, winterset zat bij aankoop auto, zou dus al eerder aangemeld zijn of zo ga vandaag nog eens opnieuw naar het...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp PDC van RX400h met Leuk Leuk.
    Nee dat is het hele punt. De PDC doet het niet 😉
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Heb ik ook eens gehad en toen is de accu vervangen onder garantie.