Laatste bijdragen

• W
    Wellemse waardeerde Lexpeter's bericht in het onderwerp Spiegelverstelling met Leuk Leuk.
    Bij aliexpress besteld, verkopende partij is AZGIANT. Deze verkoopt verschillende modellen en afmetingen. Als je de oude eruit hebt...
  • sanijon
    sanijon reageerde op het onderwerp Gs300h f sport 2014.
    Ik ben ondertussen zover dat ik de wagen te koop ga aanbieden. Zijn er leden die er interesse in hebben voordat ik hem op de verkoop...
  • Dirk_S
    Dirk_S reageerde op het onderwerp Navigatie is de weg kwijt.
    Google Maps in CarPlay zie je nu ook in de HUD (NX450h+). Dat was een half jaar geleden nog niet.
  • Lustigson
    Dat had ik ook al eens, wel "zomerbanden". Achter ook aan binnenzijde meer versleten, nieuwe banden erop, bij Lexus laten uitlijnen...
  • G
    geert67 reageerde op het onderwerp distributie riem.
    Toyota’s en Lexus hebben meestal een ketting die hoeft je nooit te vervangen zijn te degelijk gemaakt 🤣 Riem van Lexus om de 100.000km...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Resultaat van een poll in de RX all generaties Group met meer dan 150 duizend leden wereldwijd. Hello everyone, below are the poll...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde geert67's bericht in het onderwerp even voorstellen met Leuk Leuk.
    Als nieuw lid zal ik mij even voorstellen. ik ben Geert en ik kom uit de Boxmeer. al jaren ben ik een actief Toyota-Lexus rijder...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver reageerde op het onderwerp Voorstelronde.
    Inderdaad, zelf een 3 1/2 jaar met een NX 300h F-Sport gereden en sedert april overgeschakeld naar de NX 450h+ en dat is toch een heel...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Navigatie is de weg kwijt.
    Tja... Als alles "hangt" heb je ook niets aan Carplay... Trouwens de navigatie in de mijne is excellent! Ik zie mooi de weg in de HUD...
  • Yoyoman
    Yoyoman waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Navigatie is de weg kwijt met Leuk Leuk.
    Mijn 2018 LSje heeft dat ook ƩƩn keer gehad, tijdens het rijden het scherm op zwart en na enkele seconden stond er iets van "starting"...
  • Yoyoman
    Yoyoman waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Navigatie is de weg kwijt met Leuk Leuk.
    Ik had gisteren een vreemde ervaring met mijn navigatie. Tijdens het rijden werd het scherm opeens helemaal wit, daarna zwart, en toen...
  • Yoyoman
    Yoyoman reageerde op het onderwerp Navigatie is de weg kwijt.
    ja daarom gebruik ik TomTom op Apple car play of op Android auto . Ik had de navigatie een update gedaan maar die Toyota/ Lexus...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Navigatie is de weg kwijt.
    Mijn 2018 LSje heeft dat ook ƩƩn keer gehad, tijdens het rijden het scherm op zwart en na enkele seconden stond er iets van "starting"...
  • Darkmatter
    Darkmatter heeft het onderwerp Navigatie is de weg kwijt geplaatst in NX.
    Ik had gisteren een vreemde ervaring met mijn navigatie. Tijdens het rijden werd het scherm opeens helemaal wit, daarna zwart, en toen...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde wiel's bericht in het onderwerp even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo, ik ben Wiel en kom uit het zuiden van het land, ik ben sinds 2 maanden een tevreden bezitter van een LBX in de cool uitvoering.