Laatste bijdragen

• Sam_IS300h
    Dat is fijn uiteraard. Anderzijds vind ik het een beetje dubbel: ze maken een afspraak met je, een monteur spreekt de plaatsing van het...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Navigatie is de weg kwijt met Leuk Leuk.
    Dat is nuttige info om te delen, voor wie in de markt is voor deze auto. Multimedia krijgt vaak updates en een oudere RX 450h kan...
  • sanookh
    Nou auto naar de dealert gebracht voor het inbouwen van de extra startonderbreker, nog even met een monteur gesproken over de gewenste...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Hybrid System Has Stopped.
    ffff dit topic van Henk enigszins kapen. Krijg de laatste tijd af en aan soortgelijke meldingen. En heb er weinig trek in om in de...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp collega gespot.
    @Paniekje RC kwa instap vergelijkbaar met de IS? Dan gaat het het niet worden naar ik vrees zie post #16 uit...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Navigatie is de weg kwijt.
    Je moet dan wel een wagen hebben met af fabriek carplay, het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit werkt op een aftermarket unit. Meestal...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Doe eens gek en ga gewoon proberen (de in- en uitstap van zo’n RC). Wanneer stoelen helemaal in laagste stand staan is het wel laag ja...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Doe eens gek en ga gewoon proberen (de in- en uitstap van zo’n RC). Wanneer stoelen helemaal in laagste stand staan is het wel laag ja...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde levensnevel's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Gisteren een kleine 4 uur 'on the road' geweest. Exact 2x passeerde een Lexus ons pad. De tweede maal was een logische omdat we in het...
  • Johno
    Johno waardeerde NX F-Sport Driver's bericht in het onderwerp Voorstelronde met Leuk Leuk.
    Inderdaad, zelf een 3 1/2 jaar met een NX 300h F-Sport gereden en sedert april overgeschakeld naar de NX 450h+ en dat is toch een heel...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde levensnevel's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Gisteren een kleine 4 uur 'on the road' geweest. Exact 2x passeerde een Lexus ons pad. De tweede maal was een logische omdat we in het...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp collega gespot.
  • HondaFan
    Wat een heerlijke auto is dat. Ik heb een RX gehad uit 2016 (kenteken begon met JV). Ik ben wel benieuwd wat de motivatie is om naar een...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Dirk_S's bericht in het onderwerp Navigatie is de weg kwijt met Leuk Leuk.
    Google Maps in CarPlay zie je nu ook in de HUD (NX450h+). Dat was een half jaar geleden nog niet.
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Ron.S's bericht in het onderwerp 2003 LS430 een beetje opknappen met Leuk Leuk.
    Nog steeds een prachtige goede auto ........eens een Lexus altijd een Lexus ik heb mijn IS250 nu al weer 9 jaar en ben er nog steeds zo...