Laatste bijdragen

• Frank2b
    Frank2b waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Moet ik me zorgen gaan maken? met Haha Haha.
    Of anders even naar India 🙄😁
  • Primi
    Primi waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp Moet ik me zorgen gaan maken? met Leuk Leuk.
    Een paar weekjes door Roemenië rijden en je ontdekt dat het allemaal best wel meevalt hier in Nederland.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Moet ik me zorgen gaan maken?.
    Of anders even naar India 🙄😁
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus met Leuk Leuk.
    Let op! Veel van onze Lexus‑hybrides hebben de 12V‑accu achterin, dus in het interieur, niet onder de motorkap. Een gewone natte...
  • sanookh
    sanookh waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus met Leuk Leuk.
    Let op! Veel van onze Lexus‑hybrides hebben de 12V‑accu achterin, dus in het interieur, niet onder de motorkap. Een gewone natte...
  • Frank2b
    Frank2b reageerde op het onderwerp Moet ik me zorgen gaan maken?.
    Een paar weekjes door Roemenië rijden en je ontdekt dat het allemaal best wel meevalt hier in Nederland.
  • Frank2b
    Frank2b waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Moet ik me zorgen gaan maken? met Leuk Leuk.
    En helaas zijn het toch meestal jongeren waarvan je , na het weekend , de foto’s ziet in de krant dat ze ergens de bocht uitgevlogen...
  • Frank2b
    Frank2b waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Moet ik me zorgen gaan maken? met Leuk Leuk.
    De verschillen zijn er in Nederland weer, en die zijn onverkoopbaar wat mij betreft. Zodra je fysiek chronisch iets mankeert wordt het...
  • Frank2b
    Frank2b waardeerde LEX(D)US's bericht in het onderwerp Moet ik me zorgen gaan maken? met Leuk Leuk.
    Als je als 80 plusser met cognitive decline, reduced vision and mental instability een continent kan regeren, mogen wij toch zeker wel...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Moet ik me zorgen gaan maken?.
    De oplossing weet ik niet maar de willekeur is enorm. Als gen X met een blanco schadeverleden zie ik mezelf toch niet als de beste...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    😊 Ach, weet je…. Dan kom ik je wel ophalen naar de dacia garage. Kun je onderweg nog even genieten van mooi geluidsskwaliiteit en dat...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Verdrietig Verdrietig.
    😊 Ach, weet je…. Dan kom ik je wel ophalen naar de dacia garage. Kun je onderweg nog even genieten van mooi geluidsskwaliiteit en dat...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik denk niet dat je dat goed doordacht hebt en je beseft hoeveel risico dat inhoudt, ook voor jou. Het arme beest kan wel...
  • Jan v
    Jan v reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Er hangen hier al camera’s. De rest van de beveiliging die je noemt niet, maarrr…. Ik heb een grote 4-voeter die heulllll hard kan...
  • Jan v
    Jan v reageerde op het onderwerp Spamhoek!.