Laatste bijdragen

• PatrickIS300H
    PatrickIS300H reageerde op het onderwerp Lexus IS300H F sport.
    Afgelopen week de 100.000 gepasseerd! Een kleine upgrade besteld, een Android unit met 10,3 inch scherm. Hij draait op 2 versies...
    • IMG_9324.jpeg
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Onderhoud bij dealer.
    Dan moeten ze wel ook de zaken uitvoeren die technisch gezien gewoon noodzakelijk zijn, en niet met “volgens Lexus-schema” schermen. Ik...
  • PatrickIS300H
    PatrickIS300H waardeerde kotje's bericht in het onderwerp Lexus IS300H F sport met Leuk Leuk.
    Welkom en hele mooie auto
  • B
    Bassj reageerde op het onderwerp Onderhoud bij dealer.
    Exact!
  • Hans S.
    Hans S. reageerde op het onderwerp Hybride health check.
    Dat vind ik dus ook en de dealer Van Leussen gaat zijn best doen bij Louwman. Alleen in Louwman heb ik niet zo heel veel vertrouwen...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Stuurverwarming.
    Op zich vreemd dat het er niet op zit, want wel voorruitverwarming.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Onderhoud bij dealer.
    Gaat het nu om het stempeltje of over goed onderhoud ? Wanneer je Lexus-onderhoudsschema aanhoudt, dan wordrn differentieel en bak-olie...
  • Raymond Schrave
    • 1766685369951.png
    • 1766685766718.jpeg
  • Raymond Schrave
    Prachtige foto! Ik heb het aan Gemini gevraagd en een president zou het moeten hebben, maar in het eerste model van de derde generatie...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Geweldig Geweldig.
    Mijn oude LS 600h met m'n thermische camera... Zoals je ziet wordt het hout niet verwarmd, alleen maar het leer.
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Stuurverwarming.
    Mijn oude LS 600h met m'n thermische camera... Zoals je ziet wordt het hout niet verwarmd, alleen maar het leer.
    • 1766684742500.png
  • Raymond Schrave
    😇ik ga eens kijken. Ben niet zo van de handleidingen en zocht fysiek naar een knoppie. Er zitten nog wel twee of drie dummies in……
  • Raymond Schrave
    Geen vol hout natuurlijk en massief hout zal het zeker ook niet zijn. Gewoon wat met altijd als een houten stuur benoemd wordt...
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp Hybride health check.
    Das debiel…..heb er geen ervaring mee. Mijn rx (zelfde type ook facelift maar uit 2012) gaat voor onderhoud naar een vetos garage, geen...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.
    Ik wist niet dat er volhouten sturen waren, maar een ding weet ik wél, ik heb nog nooit een Lexus stuur gevoeld waar het hout verwarmd...