Laatste bijdragen

• Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.
    Hierbij nog wat knoppenfoto’s. Het zit er gewoon niet in. Zullen we de winter maar gewoon overslaan dan?
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Lexpeter's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.
    Het was denk ik destijds de keuze van de koper, wel of niet aankruisen van opties, soms in combinatie met andere opties, en dan ook nog...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.
    Hierbij nog wat knoppenfoto’s. Het zit er gewoon niet in. Zullen we de winter maar gewoon overslaan dan?
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp Stuurverwarming.
    Het was denk ik destijds de keuze van de koper, wel of niet aankruisen van opties, soms in combinatie met andere opties, en dan ook nog...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Stuurverwarming.
    • IMG_9062.jpeg
    • IMG_9061.jpeg
    • IMG_9060.jpeg
    • IMG_9059.jpeg
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Stuurverwarming.
    Alleen de onderkant bij de ruitenwissers. Nog niet gebruikt, maar ik zie daar wel de banen lopen en ik kan het kiezen in het menu.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Lexpeter's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.
    Nog even over je voorruitverwarming, word de gehele ruit verwarmd of alleen onderin ter hoogte van de ruitenwissers?
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp Hybride health check.
    Lijkt me meer een defecte zekering in jouw auto,zo was er bij mijn auto ook geen connectie om bepaalde dingen in te leren, zelfs bij 2...
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp Stuurverwarming.
    Nog even over je voorruitverwarming, word de gehele ruit verwarmd of alleen onderin ter hoogte van de ruitenwissers?
  • Lexy
    Lexy waardeerde dm74's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Goedendag, Sinds een maand rijd ik ik een sonic quartz LBX relax MY26. Volgens de dealer heeft MY26 een zwaardere/sterkere 12V accu en...
  • Lexpeter
    Lexpeter waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Wagenziekte en president line met Leuk Leuk.
    De bestuurder wordt nooit wagenziek, die weet wat er komen gaat. (remmen, gas geven, sturen etc.) Mensen die meerijden en niet naar de...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Wagenziekte en president line.
    Klopt!! Ooit mocht ik een leasewagen uitzoeken en toen wilden wij al iets met hogere instap. Proefgereden in Qashqais, HR-V’s en nog...
  • Lexy
    Gezellige dagen en mooie veilige kilometers in 2026. 🧑‍🎄
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom hier Erik en heel veel fijne, veilige km in je prachtige LBX. Wij houden van foto’s van je nieuwe wagen, dus ‘knock yourselfe out’😂
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde dm74's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Goedendag, Sinds een maand rijd ik ik een sonic quartz LBX relax MY26. Volgens de dealer heeft MY26 een zwaardere/sterkere 12V accu en...