Laatste bijdragen

• Namssam
    Namssam waardeerde Johno's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Leuk om collega Lexus rijders te spotten maar ik zou wel een balkje voor het kenteken plaatsen.
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Enige wat ik kan bedenken is dan dus op het internet staat op welke locatie deze auto was op een bepaalde tijdstip. Heel vervelend als...
  • B
    Bassj waardeerde Shifty's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Heb ik nooit helemaal begrepen, irl heb je ook geen balkje voor je nummerplaat toch.
  • Shifty
    Shifty reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Heb ik nooit helemaal begrepen, irl heb je ook geen balkje voor je nummerplaat toch.
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Lexus LBX.
    Dat kan best kloppen maar je koopt een LBX niet vanwege de motor en/of het vermogen. Dat blijft toch een beetje achter vind ik.
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Wat rijden na 8 verschillende SAAB’s.
    Heerlijke auto die NX450h+, veel plezier en wees er zuinig op.
  • A
    Maak er iets moois van en hou het vooral gezond!!
  • robtp09
    robtp09 waardeerde RobP's bericht in het onderwerp Wat rijden na 8 verschillende SAAB’s met Leuk Leuk.
    Na jaren met heel veel plezier in Saab gereden. Mijn laatste de 95 NG was helemaal geweldig. Nog steeds mooi. Maar het onderhouden wordt...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Runflat band lek, wat nu? met Wow Wow.
    Heb ik weer, rijd ik met mijn NX tegen een of andere wazige stoeprand aan (ca 60km/u) en bij thuiskomst komt de melding in het scherm...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Cmaster's bericht in het onderwerp Carplaybox met Leuk Leuk.
    Hallo iedereen, vandaag een carplaybox laten inbouwen bij CarOptions in Heusden-Zolder. RX F sport 2016 met ML. De terugweg van +/- 100...
  • robtp09
    Ik moet volgende week naar van Leussen in Zwolle voor groot onderhoud en APK en volgens mij moet ik ook daar de APK apart betalen. Gek...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Wagenziekte en president line met Leuk Leuk.
    De Rogue is volgens mij niet de QashQai maar de X-Trail. Daarnaast: Met mijn NX ook geen hobbelpaard gevoel. Mijn vrouw zegt juist...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Lexus LBX.
    De 3 cilinders houden zich natuurlijk prima want de Toyota equivalent Yaris doet het al jaren geweldig met 3 cilinders, sterker nog...
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Wat rijden na 8 verschillende SAAB’s.
    Welkom op het forum @RobP. Ik denk dat je als ex-Saab rijder helemaal thuis zult zijn in de Lexus community; altijd net even iets...
  • robtp09
    Final update over de extra startonderbreker. Ik heb besloten om het hierbij te laten en geen extra onderbreker in te laten bouwen. Geen...