Laatste bijdragen

• L
    LHM reageerde op het onderwerp Spiegels automatisch laten inklappen?.
    Ziet er gaaf uit deze set. Staat nu voor 31 euro bij Ali. Werkt deze op de eigen afstandsbediening om de deuren te open c.q. te sluiten?
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde AvP's bericht in het onderwerp Tikken bij achterbank met Leuk Leuk.
    Bij de LBX inmiddels opgelost, het was de hoedenplank. Dit ligt net iets te ‘los’ in zijn ophangingen. Ben paar dagen naar Duitsland...
  • Higgie
    Higgie waardeerde AvP's bericht in het onderwerp Tikken bij achterbank met Leuk Leuk.
    Bij de LBX inmiddels opgelost, het was de hoedenplank. Dit ligt net iets te ‘los’ in zijn ophangingen. Ben paar dagen naar Duitsland...
  • Johno
    Dat is ook zo @Johno Maar ik heb , net zoals @RobP, een Saab ‘verleden’ (verleden als in 120K km in een 9-5 v6 + 56K km in een 9-5 ‘dame...
  • Johno
    Johno waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Wat rijden na 8 verschillende SAAB’s met Leuk Leuk.
    Heerlijke auto die NX450h+, veel plezier en wees er zuinig op.
  • Johno
    Johno waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Is aangepast
  • H
    Habe reageerde op het onderwerp RX300 Check engine en VSC.
    Opgelost. Dank!
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde AvP's bericht in het onderwerp Tikken bij achterbank met Leuk Leuk.
  • A
    AvP reageerde op het onderwerp Tikken bij achterbank.
  • Richie
    Richie reageerde op het onderwerp Runflat band lek, wat nu?.
    Ik heb ook met mijn RFT's een lekke band gereden, gewoon probleemloos met max. 60 naar huis en dag later naar de garage gereden. Geen...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Is aangepast
  • Bosfrank
    Bosfrank waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Lexus LBX met Leuk Leuk.
    Dat kan best kloppen maar je koopt een LBX niet vanwege de motor en/of het vermogen. Dat blijft toch een beetje achter vind ik.
  • Higgie
    Higgie waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ja, dat bijvoorbeeld. Of je rijdt bij een bouwmarkt/Ikea/tuincentrum terwijl je geen privegebruik hebt afgesproken met de werkgever...
  • Higgie
    Higgie waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Enige wat ik kan bedenken is dan dus op het internet staat op welke locatie deze auto was op een bepaalde tijdstip. Heel vervelend als...
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ja, dat bijvoorbeeld. Of je rijdt bij een bouwmarkt/Ikea/tuincentrum terwijl je geen privegebruik hebt afgesproken met de werkgever...