Laatste bijdragen

• Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Bodemreiniging Lexus NX 300H.
    Kan probleemloos
  • A
    Ariaa heeft het onderwerp Bodemreiniging Lexus NX 300H geplaatst in NX.
    Hallo allemaal! Kan bodemreiniging door de wasstraat geen kwaad i.v.m. hybride systeem?
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Jona en heb sinds kort een nieuwe auto... een rode Lexus is250 uit 2008. Hij loopt als een zonnetje en hoop er...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    In Assen is het ook goed te doen. De 60km en afgelegen wegen zou ik vermijden idd. Het was wel leuk rijden vandaag, je merkt verbazend...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Fijn dat u de weg naar onze Lexus familie heeft gevonden, u bent van weinig woorden. Dat geeft niet want iedere Lexus liefhebber is even...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    “Kanarie tactiek” 😂 geniaal 😂😂😂
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Prachtige binnenkomer hoor Jona! Heel veel fijne, veilige km in je nieuwe bolide.
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom mede CT rijder Op dit actieve forum zitten diverse echte Lexus kenners die je bij vragen in no-time verder kunnen helpen. Veel...
  • Namssam
    Namssam waardeerde cmaes's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hiervoor had ik een Subaru Legacy van 1997. Vorige maand na 17 jaar afscheid van genomen. Het chassis was redelijk op. En er waren nogal...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom, de IS 250 blijft tijdloos wat mij betreft. Een rijk uitgeruste IS zo te zien,. stoelverwarming en ventilatie, elektrisch...
  • Johno
    Johno waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Jona en heb sinds kort een nieuwe auto... een rode Lexus is250 uit 2008. Hij loopt als een zonnetje en hoop er...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Geweldig Geweldig.
    Ja bedankt! 😃 Hij heeft 185XXX gelopen nu! Licht interieur inderdaad, hier nog wat extra foto’s! Nu zitten er nieuwe beige matten in...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Mooie IS inderdaad 😍. Alle foto’s zwartgelakt , behalve de eerste !!!
  • JonaIS250
    JonaIS250 waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Dat bedoel ik dus :love: prachtig, en zo te zien in een zeer goede staat.185K is een mooie km stand. Veel plezier ermee! Ps. ene... hoe...
  • Lexy
    Lexy waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ja bedankt! 😃 Hij heeft 185XXX gelopen nu! Licht interieur inderdaad, hier nog wat extra foto’s! Nu zitten er nieuwe beige matten in...