Laatste bijdragen

• Richie
    Richie waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    De snowmodus is bedoeld om de wielen te laten draaien ook als je wielspin hebt. Anders zou je waarschijnlijk amper van de plaats komen...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    De snowmodus is bedoeld om de wielen te laten draaien ook als je wielspin hebt. Anders zou je waarschijnlijk amper van de plaats komen...
  • A
    Ariaa reageerde op het onderwerp Bodemreiniging Lexus NX 300H.
    Ah okee. Dat ga ik ook doen. Bedankt!
  • Richie
    Richie reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Leuk filmpje, heb zelf slipcursus gehad bij Slotenmaker maar daar zaten iets meer snufjes op:D Om verder te gaan op "sneeuw en ijs"...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Bodemreiniging Lexus NX 300H.
    Gewoon even wachten tot de weg weer normaal is en het een keer geregend heeft, dan is het zout weg. Dan pas een programma kiezen die ook...
  • A
    Dank voor je bericht. Ik wilde de bodem reinigen ivm strooizout. Mijn auto is niet heel jong, is van 2015. Ik lees op internet...
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Nou, pas maar op: de CT was ooit mijn eerste. Intussen rijd ik in m'n vierde Lexus. Alleen is het probleem dat ze steeds duurder worden...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde cmaes's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ik ben Clemens Maes en rij een CT200h.
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Bodemreiniging Lexus NX 300H.
    Hoewel een jonge wagen prima beschermd is tegen water kunnen na een aantal jaren de rubber afdichtingen in connectoren gaan lekken...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Geweldig Geweldig.
    Ja bedankt! 😃 Hij heeft 185XXX gelopen nu! Licht interieur inderdaad, hier nog wat extra foto’s! Nu zitten er nieuwe beige matten in...
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Dit is de beste kleurencombinatie ever.
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Geweldig Geweldig.
    Hallo allemaal, Ik ben Jona en heb sinds kort een nieuwe auto... een rode Lexus is250 uit 2008. Hij loopt als een zonnetje en hoop er...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Jona en heb sinds kort een nieuwe auto... een rode Lexus is250 uit 2008. Hij loopt als een zonnetje en hoop er...
  • A
    Dank!
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde cmaes's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ik ben Clemens Maes en rij een CT200h.