Laatste bijdragen

• levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    In m’n kilometervreter jaren reed ik van 1 April tot zeg 30 Oktober op zomerbanden en van 1 November tot 31 Maart op winterbanden. Nu...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    Helemaal mee eens maar ik denk dat echt heel veel mensen dit doen.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    O man, geen hoofdsteun, geen gordels, geen airbags, geen ABS, geen <alles wat de klap nog enigszins kan verzachten>....... Er is een...
  • LEX(D)US
    LEX(D)US waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Jona en heb sinds kort een nieuwe auto... een rode Lexus is250 uit 2008. Hij loopt als een zonnetje en hoop er...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    Even my 2 cents: Ik vind het onverantwoord om tegenwoordig met sneeuw op zomerbanden de weg op te gaan. Bijna niemand heeft de ervaring...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Helemaal mee eens maar ik denk dat echt heel veel mensen dit doen.
  • Johno
    Johno waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    Even my 2 cents: Ik vind het onverantwoord om tegenwoordig met sneeuw op zomerbanden de weg op te gaan. Bijna niemand heeft de ervaring...
  • snoek1
    snoek1 waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ja bedankt! 😃 Hij heeft 185XXX gelopen nu! Licht interieur inderdaad, hier nog wat extra foto’s! Nu zitten er nieuwe beige matten in...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Snowmodus geeft ook een sterk gereduceerd en vloeiender vermogen richting de aangedreven wielen. Je moet echt je gaspedaal dieper intrappen.
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Jona en heb sinds kort een nieuwe auto... een rode Lexus is250 uit 2008. Hij loopt als een zonnetje en hoop er...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Echt een geweldige kleuren combinatie, ik vind dat middenconsole met houtstructuur echt geweldig! En Welkom ook 😀!
  • JonaIS250
    JonaIS250 reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom!
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Geweldig Geweldig.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom en heel veel rijplezier met je CT!
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Johno's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Dat is net als de NX,.alleen als het nodig is. Ook (geldt ook voor de NX) wanneer er sprake is van wielspin bij hogere snelheden.