Laatste bijdragen

• JonaIS250
    JonaIS250 waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp All season banden met Leuk Leuk.
    Volgens AutoWeek en ANWB behoren die tot de toppers.
  • robtp09
    robtp09 waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Jona en heb sinds kort een nieuwe auto... een rode Lexus is250 uit 2008. Hij loopt als een zonnetje en hoop er...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde cmaes's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ik ben Clemens Maes en rij een CT200h.
  • Johno
    Johno waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanmorgen op weg naar een klant voor de eerste keer van de ECO af. Reed een strooitracktorretje voor mij die even een uitwijkhaven...
  • Johno
    Johno waardeerde Mwi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Hier gisteravond een tocht vanuit het oosten weer terug naar t westen mogen maken. Wat een genot om winterbanden onder de rx te hebben...
  • Johno
    Johno waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Haha Haha.
    Ach, Henk Terlingen. Hij ging toch op een gegeven moment de Apollo volgen na Chriet? Ja als je dat hebt meegemaakt ben je officieel oud.😂
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanmorgen op weg naar een klant voor de eerste keer van de ECO af. Reed een strooitracktorretje voor mij die even een uitwijkhaven...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Jona en heb sinds kort een nieuwe auto... een rode Lexus is250 uit 2008. Hij loopt als een zonnetje en hoop er...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Ach, Henk Terlingen. Hij ging toch op een gegeven moment de Apollo volgen na Chriet? Ja als je dat hebt meegemaakt ben je officieel oud.😂
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Haha Haha.
    Kan ik ergens op klikken? Begin ik oud te worden en snap ik het niet? ;-) Of is er geen link toegevoegd? :-)
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Geweldig Geweldig.
    Ok, het is niet in een Lexus, maar deze content wil ik jullie toch niet onthouden. Een legendarisch filmpje met Rob Slotenmaker op...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Johno's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Dat is net als de NX,.alleen als het nodig is. Ook (geldt ook voor de NX) wanneer er sprake is van wielspin bij hogere snelheden.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Bodemreiniging Lexus NX 300H.
    Precies. Ik wacht nog wat langer tot er niet meer gestrooid wordt. Iets met ijsheiligen😃. Dan een keer erdoor.
  • Richie
    Richie waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    In Assen is het ook goed te doen. De 60km en afgelegen wegen zou ik vermijden idd. Het was wel leuk rijden vandaag, je merkt verbazend...