Laatste bijdragen

• Richie
    Richie waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    In Groningen zijn alle doorgaande wegen sneeuwvrij. Wel nat, maar zoals bij regen. Binnendoorwegen vermijden, de Snow-knop aan, rustig...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Mwi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Hier gisteravond een tocht vanuit het oosten weer terug naar t westen mogen maken. Wat een genot om winterbanden onder de rx te hebben...
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Hier gisteravond een tocht vanuit het oosten weer terug naar t westen mogen maken. Wat een genot om winterbanden onder de rx te hebben...
  • Mwi
    Mwi waardeerde Johno's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Met de RX op wintersloffen is het nu wel genieten, hij blijft strak rijden. Dat mensen op zomerbanden de winter ingaan kan ik me nog...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Bij mij heet het trail mode en het werkt verbazend goed. Bij de rit vandaag had ik veel te veel lol op de weg en had ik een stuk...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    Toen ik nog vanuit Utrechtse Heuvelrug naar Rotterdam moest voor mijn werk, had ik ook de winterbanden eronder. Van november tot maart...
  • B
    Bassj waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Dat bedoel ik dus :love: prachtig, en zo te zien in een zeer goede staat.185K is een mooie km stand. Veel plezier ermee! Ps. ene... hoe...
  • MaartenLexus
    MaartenLexus waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.
    Ja klopt. Doe ook mijn best het zo te houden😃. Fons zei -toen hij deze wagen voor het voetlicht bracht- nooit een wagen te hebben gezien...
  • MaartenLexus
    MaartenLexus waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.
    Mijn oude LS 600h met m'n thermische camera... Zoals je ziet wordt het hout niet verwarmd, alleen maar het leer.
  • Stefan O
    Stefan O reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Op mijn RX zitten redelijk nieuwe Michelin zomerbanden. Ik was op zoek naar een set erbij met winterbanden. Die heb ik nog niet kunnen...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Toen ik nog vanuit Utrechtse Heuvelrug naar Rotterdam moest voor mijn werk, had ik ook de winterbanden eronder. Van november tot maart...
  • JonaIS250
    JonaIS250 heeft het onderwerp All season banden geplaatst in Lexus Algemeen.
    Hoi hoi allemaal, Ik heb nog gladde zomerbandjes onder mijn Lexus Is250 uit 2008 en wil er graag allseasons onder gooien. Nu met die...
  • Johno
    Johno waardeerde Metalfreak's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    Ik heb die fout één keer gemaakt. OP de oude IS200 had ik wel altijd winterbanden, maar met de huidige IS350 kon ik 'm gewoon laten...
  • Metalfreak
    Metalfreak reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Ik heb die fout één keer gemaakt. OP de oude IS200 had ik wel altijd winterbanden, maar met de huidige IS350 kon ik 'm gewoon laten...
  • A
    Ariaa waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus met Leuk Leuk.
    Vandaag iemand in mijn IS laten rijden die nog nooit in een Lexus had gereden (komt uit een BMW-familie) en hij was zwaar onder de...