Laatste bijdragen

• Yoyoman
    Yoyoman reageerde op het onderwerp All season banden.
    Ik gebruik ook all season van Vredestein Quatrac pro 3 helemaal niks mis mee ook nu in de sneeuw.
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp All season banden.
    Onze NX stond op Pirelli Cinturato All Season SF2 rubber. Waren zeer tevreden over de rijeigenschappen Onze Niro EV staat op nagelnieuw...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp All season banden.
    Ik heb er al jaren onder mijn CT de Hankook Kinergy All-Seasons onder liggen. Vooral de gebruiksduur is erg verassens. Laatste keer pas...
  • Darkmatter
    Waarschijnlijk gewoon op basis van het gemiddelde verbruik tot dusver, en als daar een hoop zomer kilometers bij zitten dan zal het voor...
  • er!k
    Ik vraag me af hoe de range bij deze winter temperatuur wordt berekend door de auto. Mijn range volgens de app staat smorgens erg...
  • John Sin
    John Sin waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Kachel alleen koude lucht met Haha Haha.
    Lange verhalen, daar is hij van 😁. Wanneer je het na vijf keer herhalen, linksom en rechtsom benaderd en nog eens benadrukt … nog niet...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Verdrietig Verdrietig.
    Hier de GS ook nog op zomerbanden. Terwijl de winterbanden in de garage liggen. Ik heb het allemaal weer prima gepland....😂 Moeten nog...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde John Sin's bericht in het onderwerp Kachel alleen koude lucht met Leuk Leuk.
    De 12v accu heb ik minder dan een jaar geleden nog vervangen, dus zou niet moeten kunnen. Voltage morgen even nameten als ik hem uit de...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp RX review in vergelijking met de NX.
    Ik rijd ca. 5000 km per jaar. De NX is bijna 4 jaar. Dus nieuwe banden is nog niet nodig. Tegen die tijd komt de zoek vraag vanzelf. En...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp RX review in vergelijking met de NX.
    @Lexy Ik heb sinds een paar weken Pirelli Scorpions onder mijn NX en deze zijn opvallend stil door PNCS, Pirelli Noise Canceling System...
  • RvD
    RvD reageerde op het onderwerp RX review in vergelijking met de NX.
    Ik heb recent een RX450h+ Fsport line aangeschaft. Heb met beiden gereden de NX en RX. Vindt het verschil in het rijden zelf niet heel...
  • RvD
    RvD waardeerde PH1977's bericht in het onderwerp Verhogen IS300H met Leuk Leuk.
    Hoi, Mijn 300h ligt achter ook laag en niet mooi in balans. Dealer zegt dat de dempers oké zijn. Ook bij mij zit er een trekhaak onder...
  • RvD
    RvD reageerde op het onderwerp Verhogen IS300H.
    Nee, ik heb 'm recent omgeruild voor een RX450h+. IS300h is een prima auto maar ik zat sowiezo met het beperkt trekgewicht (maar gewoon...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom hier! Je hebt inderdaad een prachtige IS! Wees er zuinig op 😆
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Kachel alleen koude lucht.
    Lange verhalen, daar is hij van 😁. Wanneer je het na vijf keer herhalen, linksom en rechtsom benaderd en nog eens benadrukt … nog niet...