Laatste bijdragen

• B
    BraboLexusRX450h reageerde op het onderwerp Stuurverwarming.
    Dan heeft de verkoper je goed geïnformeerd. De facelift modellen 2012-2016 hebben (als ze houten stuur hebben, dus President)...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Roland Vbg's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Geweldig Geweldig.
    Beste Lexusvrienden, Sinds vorige week ben ik in bezit van een mooie, door Louwman geïmporteerde NX450h+. Het is een ex-Lexus Kőln...
  • ChrisLas
    ChrisLas waardeerde Roland Vbg's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Geweldig Geweldig.
    Beste Lexusvrienden, Sinds vorige week ben ik in bezit van een mooie, door Louwman geïmporteerde NX450h+. Het is een ex-Lexus Kőln...
  • Darkmatter
    Darkmatter waardeerde Ron.S's bericht in het onderwerp achteruitrijcamara zwart beeld met Leuk Leuk.
    Even een update van de camara die zwart beeld gaf na inschakelen ( achteruit ) ,na het advies van iemand om de stekker-verbindingen...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom en geniet van je schitterende NX! De cognac bekleding had ik in mijn eerste Lexus en vind ik nog steeds erg mooi. Het maakt de...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Roland Vbg's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Geweldig Geweldig.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.
    Hallo ik ben nieuw hier en kwam dit draadje tegen. Nog een paar dagen en dan kan ik mijn RX450H 2013 ophalen. Aangezien ik nu een Ford...
  • Dirk_S
    Dirk_S reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Roland welkom en veel (rij)plezier met je NX!
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Roland Vbg's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom hier 😃.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Roland Vbg's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Geweldig Geweldig.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.
    Hallo ik ben nieuw hier en kwam dit draadje tegen. Nog een paar dagen en dan kan ik mijn RX450H 2013 ophalen. Aangezien ik nu een Ford...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.
  • T
    Tinus 1957 reageerde op het onderwerp All season banden.
    Goed om te horen. Aanstaande vrijdag worden ze onder mijn LBX gemonteerd.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.