Laatste bijdragen

• RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Voorstellen - GS 2014.
    Mijn SC430 uit 2001 heeft ook al TPMS. Bestaat dus al even 😄 Zowel op mijn SC als twee generaties GS heb ik aftermarket sensoren...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde AutoMetWielen's bericht in het onderwerp Voorstellen - GS 2014 met Leuk Leuk.
    Hallo allen, Ik ben Jeroen, woonachtig in het verre Friesland en heb recentelijk een tweedehands Lexus GS Luxury Line uit 2014...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Voorstellen - GS 2014 met Leuk Leuk.
    Aanvulling: in ons platte landje zal je weinig extra voordeel hebben bij een groter accupakket. Dat beetje remenergie wordt gelijk weer...
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp terug op het nest.
    Een plaatje!
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde lexusluukie's bericht in het onderwerp terug op het nest met Geweldig Geweldig.
    Beste forumleden, Enkele jaren geleden mezelf hier aangemekd met destijds een IS250. Deze tot 285.000km gereden toen een dom eenzijdig...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Voorstellen - GS 2014.
    Welkom. Voor wat betreft het aanpassenvan van de hybride batterij, denk ik dat je het voorlopig beter zo kunt laten. De NiMH batterij...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde AutoMetWielen's bericht in het onderwerp Voorstellen - GS 2014 met Leuk Leuk.
    Hallo allen, Ik ben Jeroen, woonachtig in het verre Friesland en heb recentelijk een tweedehands Lexus GS Luxury Line uit 2014...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde lexusluukie's bericht in het onderwerp terug op het nest met Leuk Leuk.
    Ik geef het door aan Nicole! Haar enthousiasme over de combi interieur/exterieur is de reden dat ìe hier nu voor de deur staat :D
  • robtp09
    robtp09 waardeerde AutoMetWielen's bericht in het onderwerp Voorstellen - GS 2014 met Leuk Leuk.
  • robtp09
    robtp09 waardeerde lexusluukie's bericht in het onderwerp terug op het nest met Geweldig Geweldig.
    Beste forumleden, Enkele jaren geleden mezelf hier aangemekd met destijds een IS250. Deze tot 285.000km gereden toen een dom eenzijdig...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp F-sport grille monteren met Leuk Leuk.
    Thx. Prijs is 1, pasvorm vind ik meer een ding, juist omdat het aftermarket is. En ik heb bij anderen ervaren dat vooral dat vaak tot...
  • lexusluukie
    lexusluukie reageerde op het onderwerp terug op het nest.
    Ik geef het door aan Nicole! Haar enthousiasme over de combi interieur/exterieur is de reden dat ìe hier nu voor de deur staat :D
  • lexusluukie
    lexusluukie waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp terug op het nest met Leuk Leuk.
    Prachtig interieur ja 👍.
  • lexusluukie
    lexusluukie reageerde op het onderwerp terug op het nest.
    Dank Bobusa! Dat was ook wat ik de monteur in zichzelf hoorde mompelen toen de auto op de brug stond en hij eronderdoor liep:"een veel...
  • lexusluukie
    lexusluukie waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp terug op het nest met Leuk Leuk.
    Welkom terug Luuk! En wat een schitterende GS 300h is dat. Ja, het zijn simpelweg de beste auto's die je kunt kopen wat mij betreft. De...