Laatste bijdragen

• R
    Romke reageerde op het onderwerp Webasto in RX450H.
    Gegeven het feit dat de auto uit Oostenrijk komt, kan ik me voorstellen dat gezien het klimaat daar, zo'n ding wel degelijk af en toe...
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Terug in de tijd, haha! Veel veranderd sinds de jaren 70 neem ik aan.
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    In de jaren 70 vaak uit geweest daar! In de moby dick! Dit terzijde. Vanmorgen in het dorp , op de heuvelrug, een zwarte RX450h (uit...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp collega gespot.
    In de jaren 70 vaak uit geweest daar! In de moby dick! Dit terzijde. Vanmorgen in het dorp , op de heuvelrug, een zwarte RX450h (uit...
  • JonaIS250
    JonaIS250 waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Vanzelfsprekend Lexus de beste met Leuk Leuk.
    Wellicht een beetje burgerlijk nieuws maar voor de kenners niets nieuws 😊 BYD en Tesla zijn dan wel weer verrassend.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde lexusluukie's bericht in het onderwerp terug op het nest met Geweldig Geweldig.
    Beste forumleden, Enkele jaren geleden mezelf hier aangemekd met destijds een IS250. Deze tot 285.000km gereden toen een dom eenzijdig...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Webasto in RX450H met Leuk Leuk.
    Een "Webasto" is een wat onduidelijk begrip - het is een standkachel die de auto bij stilstand warm kan maken en houden. Het starten van...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • JonaIS250
    JonaIS250 reageerde op het onderwerp Vanzelfsprekend Lexus de beste.
    Altijd leuk om te zien, mijn vrienden weten dat ik groots Toyota en Lexus fan ben. En die zitten dan altijd te zeggen dat hun golfje nog...
  • JonaIS250
    JonaIS250 waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp All season banden met Leuk Leuk.
    In rechte lijn zou dat niet mogen, maar bij stevig bochtenwerk op hogere snelheden is een pre-facelift IS250 wat zweveriger, minder...
  • Richie
    Richie waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • Richie
    Richie waardeerde Primi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Deze leukerd stond in Arnhem langs de inrit van een parkeerterrein voor bewoners. Ik hoop dat ik de enige ben die een foto gemaakt...
  • Richie
    Richie waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanavond een mooie GS300 gespot in Dronten
  • Richie
    Richie waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Een Lexus in zijn natuurlijk habitat. In een YT-filmpje (motorvlog). Locatie Nachi watervallen Japan:
  • B
    BraboLexusRX450h reageerde op het onderwerp Webasto in RX450H.
    Zo’n webasto Standkachel is after market en werkt na al die jaren normaliter nooit meer. Zelfs al zou je hem aan kunnen zetten (met...