Laatste bijdragen

• Lustigson
    Lustigson waardeerde Wada's bericht in het onderwerp Ook ik aan de Lexus - mezelf voorstellen met Leuk Leuk.
    Elo mede Lexusrijders, Ik ben Wada en ben de trotse bezitter van een ES300h. Met de deur in huis te vallen: zo comfortabel en...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Webasto in RX450H met Leuk Leuk.
    Nog even de vraag gesteld aan de digitale vriend ChatGPT, die geeft aan dat het hoogstwaarschijnlijk af-fabriek (of dealer OEM) is...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Webasto in RX450H met Leuk Leuk.
    Nou nou, dank voor de reacties. Wat ik al zei in Nederland zal het niet heel veel toevoegen. Maar ja het zit er al op en dan wordt ik...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Wada's bericht in het onderwerp Ook ik aan de Lexus - mezelf voorstellen met Leuk Leuk.
    Elo mede Lexusrijders, Ik ben Wada en ben de trotse bezitter van een ES300h. Met de deur in huis te vallen: zo comfortabel en...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Vocht met Leuk Leuk.
    Theorie en praktijk kunnen soms heel onlogisch nogal van mekaar verwijderd zijn. Blijkbaar, want als het bij iemand gewoon werkt, tja...
  • JonaIS250
    JonaIS250 waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Webasto in RX450H met Leuk Leuk.
    Vond deze stickers bij de voorportier: Op basis van deze stickers blijkt het 100% om bijverwarming te gaan (volgens Chat)
  • MrFire
    MrFire reageerde op het onderwerp Webasto in RX450H.
    Vond deze stickers bij de voorportier: Op basis van deze stickers blijkt het 100% om bijverwarming te gaan (volgens Chat)
    • Scherm­afbeelding 2026-01-23 om 14.15.28.png
    • Scherm­afbeelding 2026-01-23 om 14.12.30.png
  • Jeff
    Jeff reageerde op het onderwerp Webasto in RX450H.
    Wist niet dat er een elektrische hulpkachel in een IS zit, weer wat geleerd! Gelijk even opgezocht hoe dat eruit ziet ...
  • Richie
    Richie waardeerde Wada's bericht in het onderwerp Ook ik aan de Lexus - mezelf voorstellen met Leuk Leuk.
  • Wada
    Wada reageerde op het onderwerp Ook ik aan de Lexus - mezelf voorstellen.
    Dank allemaal voor de welkome woorden. We zullen blijven genieten van deze kilometervreter!
  • T
    Ik heb eind 2025 ook een update gehad voor mijn LBX. Heb toen gratis een leenauto gehad en hoefde de ook beznzine niet te betalen (...
  • JonaIS250
    JonaIS250 reageerde op het onderwerp Webasto in RX450H.
    Ah, interessant dat er een Webasto in jouw RX zit! Het klopt inderdaad dat deze in Oostenrijk en andere koude landen populairder is...
  • MrFire
    Nog even de vraag gesteld aan de digitale vriend ChatGPT, die geeft aan dat het hoogstwaarschijnlijk af-fabriek (of dealer OEM) is...
  • JonaIS250
    Welkom Wada! Mooie introductie en topkeuze die ES300h. Echt een kilometervreter pur sang — comfort, rust en betrouwbaarheid in één...
  • MrFire
    Nou nou, dank voor de reacties. Wat ik al zei in Nederland zal het niet heel veel toevoegen. Maar ja het zit er al op en dan wordt ik...