Laatste bijdragen

• TvR
    TvR reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    586 uit mijn hoofd.
  • TvR
    Beide eigenlijk. Kost inderdaad 580 euro per kwartaal ofzo. Maar ik ben altijd so far diesel fan geweest ivm meestal hebben ze een turbo...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Ik keek even voor de lol wat diesel kost om te rijden, het is wel erg prijzig.. Als plug in hybride is de RX 431 Euro per 3 maanden...
  • TvR
    TvR waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom! En bijzonder een diesel te zien, dat is behoorlijk zeldzaam naar mijn gevoel. Heel veel rijplezier en lol met ontdekken van de...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Welkom! En bijzonder een diesel te zien, dat is behoorlijk zeldzaam naar mijn gevoel. Heel veel rijplezier en lol met ontdekken van de...
  • TvR
    Heb er 2 toegevoegd. Jij hebt ook een mooie! Jesus haha ik moet nog ff sparen voor zo een.
  • TvR
    Haha, valt nog wel mee. Moet nog gechipt worden. Nu voelt het een beetje als een opa auto. Maar is wel vrijwel full options op open dak...
    • Waggie.jpg
  • TvR
    TvR waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Middag. Een Lexus diesel? Wauw, stoer :cool: Pics?
  • MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp Geluid 2.0.
    Nou ik deed dat om het geluid goed hoorbaar te maken. Het geluid is er ook als de motor gestart is maar dan hoor je het minder goed.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
  • Dirk_S
    Heb eens even wat onderzoek gedaan naar het aantal op NL kenteken geregistreerde LC500, het zijn er toch nog meer dan ik gedacht had...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde TvR's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Goedemiddag mede Lexus fans :), Ben sinds kort trotse eigenaar van een IS220D uit 2006. Woonachtig in Brabant. Met vriendelijke groet...
  • HondaFan
    Heb eens even wat onderzoek gedaan naar het aantal op NL kenteken geregistreerde LC500, het zijn er toch nog meer dan ik gedacht had...
  • TvR
    TvR heeft het onderwerp Voorstellen geplaatst in Even voorstellen.
    Goedemiddag mede Lexus fans :), Ben sinds kort trotse eigenaar van een IS220D uit 2006. Woonachtig in Brabant. Met vriendelijke groet...
    • Waggie.jpg
    • Kontje.jpg
  • MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp Geluid 2.0.
    Zou dat echt kunnen? Want ik hoor het niet altijd ....