Laatste bijdragen

• AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    bijna klaar voor bekleden en spuiten
    • IMG_20260215_173852244.jpg
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Nooit last van ๐Ÿ˜†
    • IMG_4516.webp
  • Jeff_A
    Jeff_A waardeerde TvR's bericht in het onderwerp Voorstellen met Geweldig Geweldig.
    Goedemiddag mede Lexus fans :), Ben sinds kort trotse eigenaar van een IS220D uit 2006. Woonachtig in Brabant. Met vriendelijke groet...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ik heb dat nooit zo hier durven vermelden en jij doet dat gewoon๐Ÿ’ช๐Ÿ˜‚
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    ๐Ÿค” hebben jullie dat nu ook ? โ€ฆโ€ฆ Dat je van veraf een frontje aan ziet komen rijden, en je denk โ€œja een Lexus ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐ŸŽŠ๐ŸŽถโ€ en dan is het een...
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Geluid 2.0.
    Ik denk het geluid van het ontgrendelen van de parkeerpal
  • MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp Geluid 2.0.
    Nee niet op de parkeerrem ....
  • Primi
    Primi waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    ๐Ÿค” hebben jullie dat nu ook ? โ€ฆโ€ฆ Dat je van veraf een frontje aan ziet komen rijden, en je denk โ€œja een Lexus ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐ŸŽŠ๐ŸŽถโ€ en dan is het een...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp collega gespot.
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Geluid 2.0.
    Een relais hoor je meestal bij contact aan/uit. Het probleem klinkt als het schakelen van de P naar de R. Heb je hem ook op de...
  • Lextase
    Lextase waardeerde EwoutD's bericht in het onderwerp Gelukkig weer een Lexus! met Leuk Leuk.
    Na wat omzwervingen na bijna 25 jaar weer een Lexus! Eind 90-er jaren een LS400 (fantastisch) nu alweer 2 jaar een GS300 uit 2006. Met...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Geluid 2.0.
    ๐Ÿค” een relais is ook mechanisch, wel elektrisch bekrachtigd.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Ik kreeg dit weekend een brieft met het tarief ivm vervallen van het lage tarief voor plug in hybride. Intussen heb ik al vele brieven...
    • 1000033319.jpg
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde TvR's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Beide eigenlijk. Kost inderdaad 580 euro per kwartaal ofzo. Maar ik ben altijd so far diesel fan geweest ivm meestal hebben ze een turbo...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Ik snap je ergens wel. Ik zou ergens ook zeer graag een Lexus met een 5.0 V8 rijden. Onbetaalbaar in NL (helemaal als je 'm ook nog moet...