Laatste bijdragen

• HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp garantie 10 jaar ?.
    Mbt de garantie heb ik bij Toyota en lexus eigenlijk niks gehad na het eerste jaar. Bij mijn Honda CRV ging de airco stuk na een jaar of...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Romke's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Leuk Leuk.
    "Garantie" is iets dat veel verschillende interpretaties kent. Wettelijk omvat het de verplichting om binnen een bepaalde tijdsperiode...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Romke's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Leuk Leuk.
    "Garantie" is iets dat veel verschillende interpretaties kent. Wettelijk omvat het de verplichting om binnen een bepaalde tijdsperiode...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp garantie 10 jaar ?.
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp garantie 10 jaar ?.
    Als die LED-dingen niet zo exorbitant duur zouden zijn was het wat anders, ik zou begrijpen dat ze geen garantie geven op een...
  • S
    snorlax waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Leuk Leuk.
    We is ook nog de wettelijke garantie,zeker bij LED modules is er een bepaalde verwachting die je mag hebben. Bij een premium merk als...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp garantie 10 jaar ?.
    We is ook nog de wettelijke garantie,zeker bij LED modules is er een bepaalde verwachting die je mag hebben. Bij een premium merk als...
  • S
    snorlax waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Verdrietig Verdrietig.
    Of verlichting, dat valt er ook niet onder. Zeker met die complete units met LED-verlichting, dat valt niet onder die 10 jaar garantie...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Leuk Leuk.
    https://data.lexus.nl/home/data/LexusV8/pdf/voorwaarden-lexus-relax-01-08-2021.pdf
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Verdrietig Verdrietig.
    Of verlichting, dat valt er ook niet onder. Zeker met die complete units met LED-verlichting, dat valt niet onder die 10 jaar garantie...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde snorlax's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Wow Wow.
    Wat ik nogal slecht vind is dat alle multimedia/schermpjes etc NIET in de 10 jaar garantie zit. Dat is typisch spul wat nooit kapot...
  • K
    kotje reageerde op het onderwerp Even voorstellen LS430.
    Het lijkt op een patroon bij Emre. Kopen en winst maken en naar de volgende. Volgens mij had die de LS400 ook niet te lang in bezit.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde EmreLS430's bericht in het onderwerp Even voorstellen LS430 met Geweldig Geweldig.
    Hallo allemaal, Ik ben Emre, afkomstig uit Noord-Holland, en sinds twee maanden eigenaar van een Lexus LS430 President uit 2001...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Verdrietig Verdrietig.
  • Raymond Schrave
    Welkom! Het is ook leuk wat je dilemma aan inzichten van collegas genereert. Mijn idee bij een auto is dat het een gebruiksvoorwerp...