Laatste bijdragen

• Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Koekie's bericht in het onderwerp Bijna onze eerste Lexus met Leuk Leuk.
    Hij is er. Super blij mee, vooral de madam, want ik kijk uit naar onze andere aankoop binnen enkele weken. Nieuwe rubberen matjes erin...
  • K
    kotje reageerde op het onderwerp Even voorstellen LS430.
    Laten we daarop houden hahah.
  • E
    Erik S waardeerde Koekie's bericht in het onderwerp Bijna onze eerste Lexus met Leuk Leuk.
    Hello, Vandaag voor het eerst een Lexus gereden en we gaan hem kopen. Ben een VW freak met ervaring in Camper-busjes en binnenkort komt...
  • K
    Ik heb hem laten leveren op Continental All-Seasons en ik heb de originele banden meegekregen. Die liggen nu in de weg.
    • bandenux.jpg
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Koekie's bericht in het onderwerp Bijna onze eerste Lexus met Geweldig Geweldig.
    Hij is er. Super blij mee, vooral de madam, want ik kijk uit naar onze andere aankoop binnen enkele weken. Nieuwe rubberen matjes erin...
  • K
    Koekie reageerde op het onderwerp Bijna onze eerste Lexus.
    • UX250.jpg
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Dat kan altijd, wanneer je echt interesse in zo’n rooie RC hebt 😁😇
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    😳😳😳 ik heb dat grijze ding niet gekocht hoor 😂
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Verbruik Lexus IS300h.
    Dat zal zeker kloppen. Het relatief laagste brandstofverbruik (in liter per geleverde kW) van een brandstofmotor ligt bij het toerental...
  • IS-F kuiken
    IS-F kuiken waardeerde EmreLS430's bericht in het onderwerp Even voorstellen LS430 met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Emre, afkomstig uit Noord-Holland, en sinds twee maanden eigenaar van een Lexus LS430 President uit 2001...
  • hellraiser
    hellraiser gaf een reactie op hellraiser's profiel bericht.
    Carplay in laten bouwen in bleiswijk maand terug ,werkt super,laatste optie,nu bomvolle rc.
  • hellraiser
    hellraiser heeft zijn status bijgewerkt.
  • green-space-guy
    green-space-guy reageerde op het onderwerp Verbruik Lexus IS300h.
    Ik heb nu een (berekend) verbruik van 1:16,5. Boordcomputer geeft 1:17,7 aan. Nog veel ruimte voor verbetering, maar ik ben nog wel...
  • ConwayT91
    ConwayT91 reageerde op het onderwerp Even voorstellen LS430.
    Tsja marktwerking kun je ook niet veel aan doen. Ik zat een paar jaar terug ook naar een Daihatsu Copen te kijken voor erbij. Waren toen...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Even voorstellen LS430 met Leuk Leuk.
    Of hij wil gewoon zoveel mogelijk verschillende mooie auto's rijden. Niks mis mee lijkt me.