Laatste bijdragen

• Stan vG
    Stan vG reageerde op het onderwerp Hoi, nieuwe Lexus rijder.
    Dank! Hij staat inmiddels niet meer op bokken hoor, ik was gewoon nieuwsgierig naar de kant die ik nog niet gezien had. Is gelukkig niet...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Prijzen nieuwe Lexus ES bekend.
    Ik ben benieuwd hoe het ding er in werkelijkheid uit ziet. Tot nu toe ben ik niet enthousiast. De lengte is fors toegenomen en dat zal...
  • Raymond Schrave
    Vandaag is de E-CVT en het diff voorzien van nieuwe olie. De oude olie was donker maar niet troebel of zo. Ik had mij voorgenomen een...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Lees net dat het per 2026 met €0,056 is verhoogt, waarmee de accijns op benzine €0,8447 per liter is. Oefff
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ze zouden ook de absurde accijnzen omlaag kunnen bijstellen natuurlijk. Maakt tegenwoordig 50-60% van de totaalprijs uit
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ja, ook in Belgie wordt het duurder. Betaalde vrijdag nog 1.716. Niettemin is dat natuurlijk best nog wel laag als je dat vergelijkt met...
  • E
    Geen NX maar een RX hier, met winter en zomerset eronder, vooral vanwege de wintersport. heb er Michelin Alpin 7 onder voor de winter en...
  • E
    Erik S waardeerde Stan vG's bericht in het onderwerp Hoi, nieuwe Lexus rijder met Leuk Leuk.
    Beste mensen, Ik ben Stan, nieuw hier op het forum en ook nieuw in de Lexus wereld. Sinds kort (afgelopen zaterdag) trotse 3e eigenaar...
  • Raymond Schrave
    Ik houd het bij E95 E5 🤓
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Stan vG's bericht in het onderwerp Hoi, nieuwe Lexus rijder met Leuk Leuk.
    Beste mensen, Ik ben Stan, nieuw hier op het forum en ook nieuw in de Lexus wereld. Sinds kort (afgelopen zaterdag) trotse 3e eigenaar...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ja, we balen er allemaal van, gisteren ook €1.81.-- moeten afreken per liter Euro 98 (E5) in d'n Bels. Ik moest zelfs twee keer pinnen...
  • Raymond Schrave
    nou, ja dat is toch al gebruikelijk tijdens de heen en terugrit in de zomervakantie. Dan een keer extra. Maar die prijzen..... :eek:
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    30l per keer o_O. Dan hoop ik wel dat tegen de zomervakantie de oorlog en daarmee de brandstofprijzen weer normaal zijn, anders rij je...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Prijzen nieuwe Lexus ES bekend.
    Ik vind dat het scherm in de NX netjes is geïntegreerd in het geheel. Niet zomaar een scherm dat er zo maar opgeplepst is. Maar idd...
  • Primi
    Primi waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Wow Wow.
    Net terug uit Duitsland wegens een (bijna) lege tank. De prijzen zijn ook hier flink gestegen, maar nog altijd flink minder dat in die...