Laatste bijdragen

• Jan v S
    Jan v S waardeerde Mwi's bericht in het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus met Leuk Leuk.
    zo ik heb precies helemaal niets gedaan aan mijn Lexus :) de garage heeft de nieuwe zomerbandjes er onder gezet. Er zitten nu Hankook...
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus.
    zo ik heb precies helemaal niets gedaan aan mijn Lexus :) de garage heeft de nieuwe zomerbandjes er onder gezet. Er zitten nu Hankook...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Maar goed de directe reden is de ‘nieuwe’ oorlog in het midden oosten, wat gruwelijk veel humanitair leed veroorzaakt en dan zit ik te...
  • Raymond Schrave
    Ik heb een afneembare trekhaak, die er permanent op zit vanwege extra bescherming. Grotere oliekoeler, ik heb er geeneens een...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Maar goed de directe reden is de ‘nieuwe’ oorlog in het midden oosten, wat gruwelijk veel humanitair leed veroorzaakt en dan zit ik te...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Je komt binnen voor informatie over je auto, en voor je het weet verkondig je dat alleen de “Takumi-touch” zaligmakend is
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Je komt binnen voor informatie over je auto, en voor je het weet verkondig je dat alleen de “Takumi-touch” zaligmakend is
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Wow Wow.
    Klopt. Is inderdaad in Dronten
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Dit forum begint zo wel meer op een sekte te lijken 🫣
  • NielsWK
    Klopt. Is inderdaad in Dronten
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Hoi, nieuwe Lexus rijder.
    Welkom! Niet dat ik ongeduldig of drammerig wil zijn, maar waar zijn de fotos? Haha 😉 Ik wens je iig vele mooie en veilige kilometers toe!
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Stan vG's bericht in het onderwerp Hoi, nieuwe Lexus rijder met Leuk Leuk.
    Kwam er net onder vandaan inderdaad. Geconstateerd dat los van nieuwe remschijven/blokken aan de voorkant er verder saai weinig te doen...
  • K
    kotje reageerde op het onderwerp Hoi, nieuwe Lexus rijder.
    Welkom en heel veel succes hier.
  • NielsWK
    Vind ik ook! De auto lijkt gelijk veel frisser