Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
    In Rijssen vanavond om 18:45 uur , een prachtige zeldzame IS 500! Ik reed een poosje achter hem en af en toe liet ie 'm knallen...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Een sticker zou ik op zich wel willen kopen? Het schroeven aan kenteken plaat houders ben ik geen fan van, het zit er nu allemaal mooi...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    In Rijssen vanavond om 18:45 uur , een prachtige zeldzame IS 500! Ik reed een poosje achter hem en af en toe liet ie 'm knallen...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ik zal eens kijken hoe ik dit logistiek kan organiseren.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ik tuf er ook mee rond...
    • Kentekenplaat.jpg
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Jan v S's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Waar / hoe kun je deze dan krijgen ? (kopen☺️)??
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Stickers? We hebben gewoon kentekenplaathouders 😅
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Komt ie nu mee! o_O 😆 Hmm, heb net andere van Lexus Bloemberg (dealer in Arnhem), incl Lexus logo's. Ook mooi maar dit is natuurlijk...
  • Jan v S
    Jan v S reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Waar / hoe kun je deze dan krijgen ? (kopen☺️)??
  • Jeff_A
    Jeff_A waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp collega gespot.
    • IMG_20260319_221525.jpg