Laatste bijdragen

• wilcom2005
    wilcom2005 reageerde op het onderwerp Vraag over roest.
    ik heb de hele onderkant met antiroest laten behandelen en daarna laten tectyleren...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Vraag over roest.
    Bij moderne auto's is roestvorming veel minder het geval als in de 70 er en 80 er jaren. Door betere coatings, andere staalkwaliteiten...
  • B
    BraboLexusRX450h reageerde op het onderwerp Vraag over roest.
    Alles wat bloot ijzer is, dan zal na verloop van tijd rood kleuren door roest. Maar de RX450h die jij hebt, is zo degelijk, en het ijzer...
  • Richie
    Richie waardeerde Jvdn's bericht in het onderwerp Van een IS naar een GS met Leuk Leuk.
    De Lexus is recentelijk naar Peterman gebracht en voor vier nieuwe banden omdat de huidige bij de vorige apk 4mm hadden. Bij de apk...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Haha Haha.
    De regering is gewoon incompetent, wat we nodig hebben is een partij die wijsheid en orde brengt in Nederland. Ik zit nu bij de Drentse...
  • Yoyoman
    Yoyoman waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Lexus RZ 500e President Line besteld! met Leuk Leuk.
    Ja jongens en meisjes, het is zover... Ik heb de knoop doorgehakt en een RZ 500e President Line besteld bij Lexus Zwolle. De LS 600h heb...
  • snoek1
    snoek1 reageerde op het onderwerp Zomer- wintertijd.
    Ja dat klopt. Er is een instelling zomer- of wintertijd maar dat moet je handmatig selecteren. Maar ik dacht dat het geautomatiseerd...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Haha Haha.
    Mee eens, naar we moeten soms ook wat te lachen hebben! En grappig was het! :ROFLMAO:
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde NX F-Sport Driver's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Leuk Leuk.
    Ik dacht dat dit bittere ernst was :unsure: ….:ROFLMAO:
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Leuk Leuk.
    Bittere ernst....hier op dit forum? MWOHAHAHA!!!
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Vraag over roest.
    Het is zo lastig in te schatten. Enige roest op een auto is niet zo erg in mijn beleving.ik reed vroeger vaak barrels. Het ziet er al...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Jvdn's bericht in het onderwerp Van een IS naar een GS met Leuk Leuk.
    De Lexus is recentelijk naar Peterman gebracht en voor vier nieuwe banden omdat de huidige bij de vorige apk 4mm hadden. Bij de apk...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver reageerde op het onderwerp Zomer- wintertijd.
    Ik meen me te herinneren dat dit bij de NX300h ook zo kon gedaan worden.
  • Mwi
    Mwi heeft het onderwerp Vraag over roest geplaatst in Lexus Algemeen.
    hallo allemaal, ik had een vraagje over roest. Mijn Rx uit 2012 stond een 2 weekjes geleden op de brug voor nieuwe zomerbanden. Ik heb...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Zomer- wintertijd.
    Bij mijn CT is het in het menu: "Tijd instellingen" >> "Zomertijd" AAN of UIT selecteren. Dan floept ie weer juist :-)