Laatste bijdragen

• NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver reageerde op het onderwerp Zomer- wintertijd.
    Ik dacht dat dit bittere ernst was :unsure: ….:ROFLMAO:
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Haha Haha.
    De regering is gewoon incompetent, wat we nodig hebben is een partij die wijsheid en orde brengt in Nederland. Ik zit nu bij de Drentse...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Haha Haha.
    En personen die een andere automerk naam in hun nickname gebruiken……? Wat doet de LFP daaraan? ;)
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Van een IS naar een GS.
    Als Lexus een GS 450h+ (dus plugin) zou maken met die heerlijke V6 en graag ook meer bagageruimte, dan zou het voor mij een gevalletje...
  • Jvdn
    Jvdn reageerde op het onderwerp Van een IS naar een GS.
    De Lexus is recentelijk naar Peterman gebracht en voor vier nieuwe banden omdat de huidige bij de vorige apk 4mm hadden. Bij de apk...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Leuk Leuk.
    Laten we verder bij het onderwerp blijven. Dit is geen politiek forum ;)
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Haha Haha.
    En personen die een andere automerk naam in hun nickname gebruiken……? Wat doet de LFP daaraan? ;)
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Haha Haha.
    De regering is gewoon incompetent, wat we nodig hebben is een partij die wijsheid en orde brengt in Nederland. Ik zit nu bij de Drentse...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Leuk Leuk.
    Ik wacht meestel gewoon een half jaar, als het niet automatisch gaat 🙈. Wel bijzonder dat bij een bijna 20 jaar oude Renault wel...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Zomer- wintertijd.
    Laten we verder bij het onderwerp blijven. Dit is geen politiek forum ;)
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Haha Haha.
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Haha Haha.
  • snoek1
    snoek1 waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Haha Haha.
  • SanookH
    SanookH waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Zomer- wintertijd met Haha Haha.
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Zomer- wintertijd.