Laatste bijdragen

• Jeff_A
    Zo’n dag wil ik ook wel! In de tuin werken met 2 jonge jongens is nog te doen maar aan de auto werken… Nog foto’s gemaakt?
  • Jeff_A
    Vanmiddag druk geweest met de RX. Eerst de onderkant maar eens even goed gewassen, daarna de buitenkant lekker in de sneeuw gezet, toen...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    60K per jaar, dat deed in tot aan 2013 ook, momenteel nog maar 35K per jaar. Auto’s, ook mooie auto’s, zijn om met te rijden.
  • Jan v S
    Vanmiddag druk geweest met de RX. Eerst de onderkant maar eens even goed gewassen, daarna de buitenkant lekker in de sneeuw gezet, toen...
  • Jan v S
    Jan v S reageerde op het onderwerp Foto RX 450H donker grijs presidentline.
    Hier voor de RX toch maar voor blauw gegaan, icm licht interieur vond ik dat een heel mooie combi. Blauwe kleur lijkt net paars, maar...
  • R
    Robin74 reageerde op het onderwerp Foto RX 450H donker grijs presidentline.
    Bedankt....ik vind keuze optie qua kleur vrij minimalistisch bij Lexus. Nu heb ik zwart. En ik snap dat een open vizier je bij andere...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Dat is vlak bij mij in de buurt. Misschien best ik eens ga kijken voor de lol, ze hebben best leuke autos. Kijken kijken niet kopen 😅
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Iemand? Wel met een respectabele kilometerstand...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Dat is vlak bij mij in de buurt. Misschien best ik eens ga kijken voor de lol, ze hebben best leuke autos. Kijken kijken niet kopen 😅
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    In 1946 was de laagste prijst ooit voor benzine. 19 cent (niet duidelijk gulden of euro, maar ik gok gulden), dan kocht je voor een...
  • B
    Bassj reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Wow Wow.
    Nou, daar zeg je zowat. Ik had heel lang geleden een buurman die kocht altijd voor een gulden aan benzine…..
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Nou, daar zeg je zowat. Ik had heel lang geleden een buurman die kocht altijd voor een gulden aan benzine…..
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    In Twente tanken ze altijd voor 50 euro. Dan merk je er niets van:LOL: