Laatste bijdragen

• S
    snorlax waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Bandenspanningslampje gaat niet weg met Leuk Leuk.
    Gaat het lampje eerst een tijdje knipperen en daarna constant branden? Dan is het batterijtje van een van de sensoren (bijna) op. Die...
  • Joop Keuning
    Joop Keuning heeft zijn status bijgewerkt.
    Mijn vrouw heeft een ernstige whiplash, waardoor ze elke hobbel in de weg als pijnlijk ervaart. Na meerdere auto's met luchtvering te...
  • Joop Keuning
    Joop Keuning heeft zijn status bijgewerkt.
    Goedemiddag allemaal. Mijn naam is Joop Keuning, woonachtig in Haren en sinds kort in het bezit van een Lexus LS600h President. Wat een...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Tolbadge in LBX.
    Het deel met coating niet verwarren met het deel met die zwarte puntjes. Ik zou het nl daarop plakken.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp vraag over sleutel (kwijt...).
    Ik ben weleens een sleutel kwijt... De beruchte plekken waar ik ze terug vind na lange tijd is in een colbert, klusjas, overal of de jas...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp vraag over sleutel (kwijt...) met Haha Haha.
    Ik geef altijd mijn huisgenoot de schuld (in dit geval mijn vrouw):unsure::trollface:
  • Johno
    Johno waardeerde SanookH's bericht in het onderwerp Tolbadge in LBX met Leuk Leuk.
    De ANWB websitte is hier duidelijk in, gewoon zo dicht mogelijk naast/onder het coatingdeel op je voorruit plakken:
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Bandenspanningslampje gaat niet weg.
    Dat mag :)
  • Richie
    Richie waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
    Ieniemieniemeeting bij de lokale Mac: mede forummer @Roelio Brabant wilde een set velgen van me overnemen dus dit was mooi halverwege...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Volgens mij is het AI, als je kijkt hoe ze zijn geparkeerd dan is het duidelijk dat het eigenlijk BMW's zijn. Kijk goed naar de...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
    Ieniemieniemeeting bij de lokale Mac: mede forummer @Roelio Brabant wilde een set velgen van me overnemen dus dit was mooi halverwege...
  • S
    snorlax reageerde op het onderwerp Bandenspanningslampje gaat niet weg.
    Om te beginnen zou ik de bandenspanning controleren. Bij mij ging het lampje branden deze winter en de bandenspanning was inderdaad te...
    • 1775724272720.png
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Die 3-serie eigenaren modificeren ook alles hè 😆
  • Hamza
    Hamza heeft het onderwerp Bandenspanningslampje gaat niet weg geplaatst in Lexus Algemeen.
    Weet er iemand hoe je die bandenspanning kunt resetten? Ik heb verschillende keren geprobeerd maar het waarschuwings lampje blijft...
    • IMG_0703.jpeg
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp vraag over sleutel (kwijt...).
    Dank beide voor de antwoorden! Ik ga denk ik inderdaad maar voor de zekerheid nog een sleutel erbij laten maken. Zal je altijd zien dat...