Laatste bijdragen

• Dirk_S
    Vandaag de ruiten van de NX onder handen genomen met Glaco glas compound en Rain-X. Ook voor en achter een nieuw setje...
  • JaccoHWTK
    Vandaag de ruiten van de NX onder handen genomen met Glaco glas compound en Rain-X. Ook voor en achter een nieuw setje...
    • glaco-glass-compound-roll-on-glas-polijstmiddel-applicatie-1_1.jpg
    • 123.jpg
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Middenconsole kraakje in airco paneel met Leuk Leuk.
    Ik ga er vanuit dat dit deel erin geklikt zit. Dit zou je dus los kunnen maken, pinnetjes wat invetten en terug klikken.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Xenon's bericht in het onderwerp Airbag lampje met Leuk Leuk.
    Er zijn grofweg twee mogelijkheden m.b.t. de SRS module, ofwel de module die airbags selecteert die moeten ploffen. Als zo'n module ooit...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Middenconsole kraakje in airco paneel.
    Ik ga er vanuit dat dit deel erin geklikt zit. Dit zou je dus los kunnen maken, pinnetjes wat invetten en terug klikken.
  • green-space-guy
    Ik ga even dit topic kapen om mijn gekraak proberen op te lossen. In mijn 2018 IS heb ik heel veel gekraak vanuit de middenconsole. Op...
    • Screenshot 2026-04-14 at 10.35.01.png
  • Xenon
    Xenon reageerde op het onderwerp Airbag lampje.
    Er zijn grofweg twee mogelijkheden m.b.t. de SRS module, ofwel de module die airbags selecteert die moeten ploffen. Als zo'n module ooit...
  • Farah
    Farah reageerde op het onderwerp Nieuwe Lexus-rijder.
    De LBX wordt aan de andere kant van de wereld gebouwd. En ik begrijp dat de voorraad LBX niet zo heel groot is, er worden er simpel weg...
  • Farah
    Farah waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Nieuwe Lexus-rijder met Leuk Leuk.
    Wat ik weet is dat dit past bij bredere trends: de LBX is een nieuw model, sterk in trek, en productiecapaciteit wordt nog opgeschaald...
  • L
    lexusfanaat heeft het onderwerp Airbag lampje geplaatst in RX Generatie 3.
    Hallo iedereen, Heb een Lexus RX450h die recent een accident heeft gehad. De hemelairbag rechts en airbag in de zetel rechts van...
  • Xenon
    Xenon waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Vandaag ten strijde getrokken met een bakje gedemineraliseerd water met wat groene zeep. En een microvezeldoekje 😉. Ben benieuwd naar...
  • Xenon
    Xenon waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Ik hoop toch wel met een emmer? :geek: Je wilt voldoende water gebruiken om de microvezeldoek goed te kunnen uitspoelen. Daarna...
  • Xenon
    Xenon waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Het fenomeen is bekend. Bij mijn GS heb ik hetzelfde ‘probleem’. Gewoon een polariserende zonnebril en het probleem is opgelost 😎
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp Dashboard reflectie met Leuk Leuk.
    Het fenomeen is bekend. Bij mijn GS heb ik hetzelfde ‘probleem’. Gewoon een polariserende zonnebril en het probleem is opgelost 😎
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp vraag over sleutel (kwijt...).
    haha, herkenbaar, dat heb ik deze zomer nog gehad met onze dakkoffer. Werd na het parkeren aangesproken dat ik op de weg naar buiten...