Laatste bijdragen

• Henny
    Henny waardeerde el español's bericht in het onderwerp Geen geluid radio LS 600 h uit 2015 met Leuk Leuk.
    @HondaFan: Op zich is er niks mis met Honda's hoor, het is een prima merk dat uitstekende auto's bouwt alleen kunnen ze niet tippen...
  • green-space-guy
    Dit klinkt makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben redelijk handig maar het airco paneel eruit halen vind ik best eng om aan te beginnen...
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    De Lexus IS 300h is heerlijk. Rijd deze nu al ruim 4 jaar — de vorige zo'n 3 jaar. Wil nooit meer een ander merk (hooguit een keer een...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde liamm's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo iedereen! Mijn naam is Liam, ik ben nieuw hier.Ik heb een Lexus IS 300 uit 2018, die ik 5 jaar geleden heb gekocht. Ik ben blij...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Zo zie je ze zelden, zo zie je 2 IS-en op een dag. Deze witte IS300h kwam mij net in Arnhem zuid tegemoet. En de eerste die naar mij...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik lees zo vaak verhalen over verdraaide nekken, omkijken bij passeren etc etc. Nooit wat van gemerkt, dus afgedaan als stoer praten...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
    Ok, wie is er zojuist met zijn zéér fraaie Matador rode IS250(?) F-sport bij de Intratuin in Elst verse bloemetjes gaan halen? Leuk...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Onderhoud kosten IS 300H.
    Het is inderdaad een makkelijk verdienmodel. De met zowel direkte als indirekte benzineinspuiting uitgeruste Lexus motoren hebben geen...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Zo zie je ze zelden, zo zie je 2 IS-en op een dag. Deze witte IS300h kwam mij net in Arnhem zuid tegemoet. En de eerste die naar mij...
  • E
    el español reageerde op het onderwerp Geen geluid radio LS 600 h uit 2015.
    @HondaFan: Op zich is er niks mis met Honda's hoor, het is een prima merk dat uitstekende auto's bouwt alleen kunnen ze niet tippen...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • snoek1
    snoek1 waardeerde liamm's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo iedereen! Mijn naam is Liam, ik ben nieuw hier.Ik heb een Lexus IS 300 uit 2018, die ik 5 jaar geleden heb gekocht. Ik ben blij...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver reageerde op het onderwerp Wisserbladen.
    Had ook de AR653S bij amazon besteld maar teruggestuurd. Zijn niet dezelfde als degene die momenteel op mojn NX zitten
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde liamm's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    een oude knar....tsssss