Laatste bijdragen

• Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Re-Lexus's bericht in het onderwerp nieuwe Lexus LBX rijder met Leuk Leuk.
    Goedendag. Ik stel me graag voor: Ik ben Ivo, kom uit Westervoort (onder Arnhem) en sinds vorige week eigenaar van een Lexus LBX (bj...
  • Xenon
    Xenon reageerde op het onderwerp Auto alarm uitschrijven..
    Ik wil best eens kijken wat de mogelijkheden zijn om het alarm permanent te deactiveren. Nooit naar gekeken, eigenlijk. Maar een mooiere...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp nieuwe Lexus LBX rijder.
    Mss handig om een accu monitor te installeren. Een Intact of bm6 . Dan kun je via bluetooth in de gaten houden of de accu spanning te...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Re-Lexus's bericht in het onderwerp nieuwe Lexus LBX rijder met Leuk Leuk.
    Goedendag. Ik stel me graag voor: Ik ben Ivo, kom uit Westervoort (onder Arnhem) en sinds vorige week eigenaar van een Lexus LBX (bj...
  • Sam_IS300h
    Ik heb de middenconsole een aantal keer losgehaald voor wat upgrades, een rammeltje en nog eens de armsteun vervangen voor eentje die...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Middenconsole kraakje in airco paneel.
    Mocht je het toch nog eens zelf willen proberen…...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Middenconsole kraakje in airco paneel met Leuk Leuk.
    Dat filmpje laat het wel duidelijk zien. Daar komt het wel op neer. Ipv een smeermiddel zou ik er tape met stof voor gebruiken...
  • green-space-guy
    Nou ik heb in geen een autowinkel in de buurt die loswip tooltjes voor interieurpanelen kunnen vinden helaas. Ik heb het met de hand...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Xenon's bericht in het onderwerp Airbag lampje met Leuk Leuk.
    Ga je voor die vraag serieus op het antwoord van een forum vertrouwen? Hoe moet iemand dat op afstand kunnen beoordelen? Ik bedoel: De...
  • Xenon
    Xenon reageerde op het onderwerp Airbag lampje.
    Ga je voor die vraag serieus op het antwoord van een forum vertrouwen? Hoe moet iemand dat op afstand kunnen beoordelen? Ik bedoel: De...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Re-Lexus's bericht in het onderwerp nieuwe Lexus LBX rijder met Leuk Leuk.
  • Schelling J.J.A
    Schelling J.J.A heeft het onderwerp Auto alarm uitschrijven. geplaatst in RX Generatie 2.
    Hallo , Mijn autoalarm gaat de laatste tijd spontaan af (aan). Mijn gewone garage heeft er een 7,5 zekering er uit gehaald. Geen...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp nieuwe Lexus LBX rijder.
    Welkom Ivo, Er zijn een aantal medeforrumers in het bezit van een LBX, wellicht kunnen jullie ervaringen uitwisselen. Veel plezier...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Middenconsole kraakje in airco paneel met Leuk Leuk.
    Dat filmpje laat het wel duidelijk zien. Daar komt het wel op neer. Ipv een smeermiddel zou ik er tape met stof voor gebruiken...
  • R
    Re-Lexus heeft het onderwerp nieuwe Lexus LBX rijder geplaatst in Even voorstellen.