Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde BertIS250C's bericht in het onderwerp RZ 450 president met Geweldig Geweldig.
    Ik hoop dat ik een goede beslissing heb genomen haha. Heb mijn RX uit 2017 met 175000 km ingeruild voor een RZ 450 van 11-23. Een...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Blazer.
    Dank voor je reactie. Nee, nog helemaal niets geprobeerd, behalve met de compressor, maar die heeft veel te weinig debiet. Ik wil het...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Blazer met Leuk Leuk.
    Ik gebruik een normale bladblazer van een paar tientjes, daarmee blaas ik ook het blad uit de ruimte onder de ruitenwissers. Al...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Blazer.
    Ik gebruik een normale bladblazer van een paar tientjes, daarmee blaas ik ook het blad uit de ruimte onder de ruitenwissers. Al...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vandaag in het mooie Groningen
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp RZ 450 president.
    Alleen de kleur al!! 😎😎😎
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BertIS250C's bericht in het onderwerp RZ 450 president met Leuk Leuk.
    Ik hoop dat ik een goede beslissing heb genomen haha. Heb mijn RX uit 2017 met 175000 km ingeruild voor een RZ 450 van 11-23. Een...
  • BertIS250C
    BertIS250C heeft het onderwerp RZ 450 president geplaatst in RZ.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp collega gespot.
    • IMG_4959.jpeg
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave heeft het onderwerp Blazer geplaatst in The Lounge.
    Zo’n blazer lijkt mij een stuk handiger dan die droogdoeken. Ik heb er al een paar keer zo’n doek met door mijzelf ontwikkelde...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Lasko's bericht in het onderwerp HELP DRL kapot ct200h met Leuk Leuk.
    UPDATE Dag, Een kleine update voor de belangstellenden die de topic hebben gevolgd ,of erop hebben gereageerd. Ik ben opzoeken gegaan...
  • LS Noord
    LS Noord waardeerde liamm's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo iedereen! Mijn naam is Liam, ik ben nieuw hier.Ik heb een Lexus IS 300 uit 2018, die ik 5 jaar geleden heb gekocht. Ik ben blij...
  • LS Noord
    LS Noord reageerde op het onderwerp Beste zomerbanden voor de LS600h.
    Hallo forumleden Ik heb 3 dagen geleden 4 nieuwe Michelin crossclimate 3 sport banden laten monteren onder mijn LS 600hl . Ik was...
    • IMG_8098.jpeg
  • SanookH
    SanookH reageerde op het onderwerp Stoel nakijken.
    Waarschijnlijk heb je bij het instappen eerst het achterportier geopend (iets op de achterbank gelegd of zo) voordat je het...