Laatste bijdragen

• Dirk_S
    Dirk_S waardeerde BramBam's bericht in het onderwerp Lexus RZ 350e bestellen met Leuk Leuk.
    Ik ga binnenkort ook de RZ 350e bestellen. Heb afgelopen weekend proefrit gemaakt. Fantastische auto. Ja, Lexus/Toyota loopt niet voorop...
  • E
    EGKR reageerde op het onderwerp Lexus RZ 350e bestellen.
    Goede keuze BramBam! Je gaat voor de Executive Line, lees ik. Als de 20" daarvoor (mede) bepalend is dan is het misschien een...
  • SanookH
    SanookH waardeerde BramBam's bericht in het onderwerp Lexus RZ 350e bestellen met Leuk Leuk.
    Ik ga binnenkort ook de RZ 350e bestellen. Heb afgelopen weekend proefrit gemaakt. Fantastische auto. Ja, Lexus/Toyota loopt niet voorop...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BramBam's bericht in het onderwerp Lexus RZ 350e bestellen met Leuk Leuk.
  • B
    BramBam heeft het onderwerp Lexus RZ 350e bestellen geplaatst in Even voorstellen.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Daktent op de RX? met Leuk Leuk.
    Zoek anders even wat info bij “overlanders” , er zal ook wel ergens een forum zijn met hele gerichte informatie.
  • SanookH
    SanookH reageerde op het onderwerp Daktent op de RX?.
    Wat een contrast, een Lexus (RX notabene) met een daktent. :unsure:
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Daktent op de RX? met Leuk Leuk.
    Dakbelasting dynamisch.…… Wanneer je stilstaat kun je er gerust meer gewicht op laten rusten, … rusten 😁
  • HondaFan
    HondaFan heeft het onderwerp Daktent op de RX? geplaatst in Projecten.
    Hoi, ik ga met mijn vriendin op auto vakantie komende zomer. Nu zag ik bij Decathlon een twee persoons tent voor op de auto. Heeft...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Geen geluid radio LS 600 h uit 2015.
    @el español Ik heb ook het voorgaande model mogen ervaren van de RX, met idd de 6 cilinder 3.5 liter. Dat vond ik echt een machtig blok...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp afneembare trekhaak.
    Ik heb er een Lexus handleiding bij, niet op een plaatje gekeken. Hij gaat bij de twee/drie beste merken kijken oa Westfalia. Maar ik...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave heeft het onderwerp afneembare trekhaak geplaatst in The Lounge.
    Eind vorig jaar parkeerschade opgelopen. De tegenpartij heeft oa tegen de zijkant van de trekhaak geduwd. Kwam er onlangs achter dat de...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Nieuwe lexus rijder. met Leuk Leuk.
    Dit heeft elke IS300h. De meesten zetten het uit want het klinkt wel heel erg onnatuurlijk. Maar als men het leuk/fijn/mooi vind...
  • S
    Oke super bedankt voor je input. Dan ga ik de vlotter even controleren, of nou ja, dat ga ik dan maar laten doen want heb weinig zin in...
  • SanookH
    SanookH reageerde op het onderwerp Facelift NX.
    Ook benieuwd, ik verwacht wel wat wijzigingen voor het electrische deel (net als bij de Rav4)