Laatste bijdragen

• NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Facelift NX.
    Bedankt voor de waardevolle toevoeging!
  • B
    Bassj reageerde op het onderwerp Daktent op de RX?.
    Ik heb ook een daktent (Yuna 2.0) op de auto waarmee ik naar mijn motorraces ga. Persoonlijk vind ik het echt een uitkomst. Het hoge...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Facelift NX met Leuk Leuk.
    Hier nog een aardige analyse van de buitenkant. https://www.lexusownersclub.co.uk/forum/topic/155372-2027-nx-first-look-youtube-video/
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Facelift NX.
    Hier nog een aardige analyse van de buitenkant. https://www.lexusownersclub.co.uk/forum/topic/155372-2027-nx-first-look-youtube-video/
  • Boye
    Boye reageerde op het onderwerp Middenconsole kraakje in airco paneel.
    Op Ali zoeken op 'Lexus clips car plastic'. Zo heb ik de mijne besteld. Is zo goedkoop je kunt je er mi. geen buil aan vallen.
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Daktent op de RX?.
    Ik ben zeer benieuwd
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Lexpeter's bericht in het onderwerp Daktent op de RX? met Leuk Leuk.
    Heb zelfs al een porsche 911 met daktent gespot onderweg naar kroatie.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Daktent op de RX?.
    Ik heb nog niet gezocht op overlanders. Maar mijn vriendin is enthousiast. Het is alleen wel erg hoog, maar het lijkt mij ergens ook wel...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde SanookH's bericht in het onderwerp Daktent op de RX? met Leuk Leuk.
    Wat een contrast, een Lexus (RX notabene) met een daktent. :unsure:
  • Lexpeter
    Lexpeter waardeerde Metalfreak's bericht in het onderwerp Lexus IS250, uitlaatkleppen Alibaba met Haha Haha.
    In mijn IS350 zit ook een klep in de uitlaat aangebracht door de vorige eigenaar, twee keer geprobeerd, uiteindelijk blijkt het ding...
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp Daktent op de RX?.
    Heb zelfs al een porsche 911 met daktent gespot onderweg naar kroatie.
  • B
    BramBam waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Lexus RZ 350e bestellen met Leuk Leuk.
    Mooi om te zien dat er wellicht weer een RZ eigenaar bijkomt! Alvast gefeliciteerd. Ik heb ook van alles overwogen maar de Lexus wint...
  • B
    BramBam waardeerde EGKR's bericht in het onderwerp Lexus RZ 350e bestellen met Leuk Leuk.
    Goede keuze BramBam! Je gaat voor de Executive Line, lees ik. Als de 20" daarvoor (mede) bepalend is dan is het misschien een...
  • Sam_IS300h
    Gewoon bij de dealer of CBS bestellen. Vanuit de USA loont totaal niet.
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Facelift NX.
    Ik ben ook zeer benieuwd