Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde SanookH's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    inclusief saharazand?
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik niet. Als ik mijn auto heb behandeld met Monello Acquafobia is mijn auto zó waterafstotend dat de regendruppels afbuigen voor ze de...
  • K
    Erg sterk verwoord en ben helemaal met je eens.
  • K
    kotje reageerde op het onderwerp lakschade achterbumber.
    Is het met polijsten niet op te lossen? Ruim 800 euro is toch erg veel geld en heb je misschien een foto?
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Pencilin0211's bericht in het onderwerp Knipperlicht Lexus NX met Leuk Leuk.
    Dag allen, Ik ben Pajo en ben nu 2 jaar in bezit van Lexus NX van 2018 (facelift). Ik had vocht in mijn linker DRL unit , door oxidatie...
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Dat rijdt als een soort Aladdin mee op de regendruppels
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik niet. Als ik mijn auto heb behandeld met Monello Acquafobia is mijn auto zó waterafstotend dat de regendruppels afbuigen voor ze de...
  • E
    el español reageerde op het onderwerp Geen geluid radio LS 600 h uit 2015.
    @Raymond Schrave en @quattrootje Gelijk hebben jullie, het geluid van een Lexus klinkt als muziek in je oren! 🎤🎧🎸:D
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Knipperlicht Lexus NX.
    Ja, klopt. Maar niet geschoten is altijd mis en €1800.-- of een uurtje knutselen?
  • Lexy
    Lexy waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • SanookH
    SanookH reageerde op het onderwerp Knipperlicht Lexus NX.
    Dan heb je misschien wel de oxidatie op zich opgelost, maar die oxidatie kan ook schade veroorzaakt hebben, door bv geleiding, waardoor...
  • SanookH
    SanookH reageerde op het onderwerp lakschade achterbumber.
    Wel dicht tegen de bumper aan. In een vorige auto heb ik een keer schade aan de achterbumper gehad door een paaltje en de cross...
  • SanookH
    SanookH reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    inclusief saharazand?
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Kedeng, fijntjes relativerend….