Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Laten we het er dan op houden dat het een BMW was met Lexus logo's, dan is het idd wat geloofwaardiger :geek:
  • Higgie
    Higgie waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Laten we het er dan op houden dat het een BMW was met Lexus logo's, dan is het idd wat geloofwaardiger :geek:
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Nou niet keihard gaan liegen hier, wij trappen hier niet in hoor, of was deze gestopt om een pechgeval te helpen?
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Bijzonder fenomeen zonet op de Duitse A3 richting Arnhem: een 2IS op de vluchtstrook :oops:
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Nou niet keihard gaan liegen hier, wij trappen hier niet in hoor, of was deze gestopt om een pechgeval te helpen?
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    In zijn enthousiasme de tank leeggereden, kan de beste overkomen, waarvan acte
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp collega gespot.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Bijna Lexus eigenaar.
    Sterker nog, hij benoemd zijn wagen met de volledige titel op ~43:35. Lijkt mij sterk dat hij nu Lexus aan de wilgen heeft gehangen...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Bijna Lexus eigenaar met Haha Haha.
    Herkenbaar en begrijpelijk. Zou ik zelf ook zo ervaren! Gelukkig hebben we Herman Finkers, ter vermaak hiervoor:”De cursus omgaan met...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Jamcy's bericht in het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline met Leuk Leuk.
    Hallo, wij hebben een NX nieuw gekocht en zijn er intussen met caravan en fietsen mee naar Kroatie geweest. Door het lane-assist rijdt...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Jamcy's bericht in het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline met Leuk Leuk.
    Hallo, wij hebben een NX nieuw gekocht en zijn er intussen met caravan en fietsen mee naar Kroatie geweest. Door het lane-assist rijdt...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Jamcy's bericht in het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline met Leuk Leuk.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde EDHO's bericht in het onderwerp Kofferbakmat met Leuk Leuk.
    Ik heb bij Winparts een kofferbakmat besteld voor mijn UX 250h '22. Ik had eerst de verkeerde te pakken, het was op de site niet...
  • E
    EDHO reageerde op het onderwerp Kofferbakmat.
    Na 12 jaar Prius 3 was ik op zoek. Toyota had niet de juiste auto voor ons, maar ik wilde wel een zelfde aandrijflijn. Bij UX...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde Jamcy's bericht in het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline met Leuk Leuk.