Laatste bijdragen

• Lustigson
    Lustigson waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Bron Wiki voor wat het waard is...
  • Arbitrator
    Arbitrator reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Grote Sedan vertaalt ook lekker naar het Nederlands en nog belangrijker: iedereen weet daardoor direct dat ik een grote auto rijd.
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    • 1779174404347.png
  • Frank2b
    Frank2b reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Grand Sport
  • Frank2b
    Frank2b waardeerde Jamcy's bericht in het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline met Leuk Leuk.
    Eerst hebben we gekeken naar een Audi Q5. Maar die is groter met minder bagageruimte ( en duurder). Toe we hoorden dat levertijd half...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik geef bij een langere rit toch de voorkeur aan het geluid van Mark Levinson dat op beschaafde wijze een strijkkwartet reproduceert...
  • Metalfreak
    Metalfreak waardeerde RX8-2RC's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanmiddag in Zaandam een RC300h F-sport, ik ben toch niet de enige in de Zaanstreek :cool:
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    Nee gelukkig niet zeg. :LOL: Jarno
  • F
    Fr1ts reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Ik denk dat de kleur van de bekleding de achilleshiel is van dit exemplaar. Voor mij in ieder geval wel. 10 spekers plus sub klinkt...
  • Jamcy
    Jamcy waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline met Leuk Leuk.
    Mooie keuze! Fijne wagen in een mooie kleur! Ga je heel wat plezierige kilometers mee maken, dat is zeker! (y)
  • Jamcy
    Jamcy waardeerde snoek1's bericht in het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline met Leuk Leuk.
    Mooie auto en mooie kleur. Ik heb dezelfde kleur maar dan de 300h president. Kijk al stiekem uit naar de facelift...binnenkort....
  • er!k
    er!k waardeerde Jamcy's bericht in het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline met Leuk Leuk.
    Eerst hebben we gekeken naar een Audi Q5. Maar die is groter met minder bagageruimte ( en duurder). Toe we hoorden dat levertijd half...
  • R
    Dat is hem inderdaad niet šŸ˜‹. Dit is het onderdeelnummer: 589F024010C0. Het is een optie voor de RC-F, maar past ook prima op de andere RC's.
  • Frank2b
    Frank2b reageerde op het onderwerp Lexus NX 450h Presidentline.
    Mooie keuze! Fijne wagen in een mooie kleur! Ga je heel wat plezierige kilometers mee maken, dat is zeker! (y)