project van slippernick

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hij heeft ze geblindeerd denk ik.. en wilde zijn originele wel als backup houden gok ik zo...
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
haha nee de orginele heb ik als eerste zwart gespoten maar met de keuring had ik rode ongespoten mistlampen nodig dus heb ik die proberen schoon te maken dat is niet mooi gelukt maar wel goed genoeg voor de keuring.
toen heb ik via een ander forum lid witte mistachterlichten gekocht en die zwart gespoten daar rijd ik nu me rond.
en nu heb ik dus achterlicht conversie gekocht van koen om ook een beetje het forum te sponseren maar daar had ik dus weer rode achterlichten voor nodig dus daarom heb ik dit set erbij gekocht.
die ga ik dan met folie blinderen ipv spuiten zodat er gelijk matig licht door heen komt.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Gister mijn led-lampjes binnen gekregen voor in de tellerbak. Het ziet er meteen een stuk frisser uit.
En het achterlicht conversie kitje kwam ook binnen :) (thankx koen) die ga ik vandaag maar ff snel in bouwen zodat het er met automaxx erin zit.
Ik sluit eerst ff alleen de achterlichter er op aan en later zet ik de remlichter er ook bij.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
net de achterlicht coversie kit erin gepropt en het werk. piece of cake :D dank zij de goede samestelling en uitleg van koen :worship: :worship:
ik zal van het weekend ff :photo: foto's :photo: knallen als we automaxx zijn en dan zet ik zo snel mogelijk hier neer
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Vandaag nieuwe bougies erin gedaan want hij liep nog maar op 5cylinders in de hoop dat het opgelost zou zijn maar helaas, de bougies waren niet het probleem.
Nu heb dus 6 2de handse bobines besteld in engeland via ebay en hopen dat het daar mee opgelost is.
Vandaag de hele dag lekker rustig de auto gewassen en gewax. Heerlijk hij is weer zo zacht als een baby huidje :)
Maar wat je dan allemaal voor puntjes tegenkomt word je ook niet blij van. Steenslag in gevreten vogelpoep en beschadegingen nu zou ik het liefste de auto opnieuw laten spuiten :neutral:

Van de gasveren heb ik nog geen goede info :neutral: maar ik zal er zo snel mogelijk achteraan gaan.

Ik zal morgen weer eens een paar foto's maken
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
je kon de bobines checken door ze 1 voor 1 los te halen als de motor draait.. als het erger wordt dan zijn die goed, als het hetzelfde blijft dan is die stuk...
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
het was maar 100pond voor 6stuks, dus daar kon ik ze niet voor laten liggen, haha.
nu heb ik nog steeds geen foto's gemaakt. schandalig!!!!!!
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
vandaag een paar foto's gemaakt met mijn telefoon dus de qualiteit is niet al te best :photo:
Foto-EQ3QDZJH.jpg

Foto-AT4NHE7Z.jpg

Foto-ZRRDZTK3.jpg

Foto-NYOISSSF.jpg


hier een foto van de achterklep spoiler die ik maar op mijn achterraam heb geplakt omdat ik het niet mooi vond op de achterklep :)
Foto-GEDRPN3G.jpg
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
De auto mag naar de spuiter..........want ik kom net terug van de kermis bij ons de buurt en zie ik in eens dat er krassen op het dak motorkap en zijkant zijn getrokken met een sleutel ofzo. Door de lak heen.
Kl#tezooi!!!
Daar baal ik best van. Stond zondag weer lekker te glimmen in een nieuwe wax laag en nu dit.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Wat is dat nou met auto's van hier op het forum de laatste tijd.. Lexter ook al... Vervelend man nu heb je kosten... On the bright side.. Het zal daarna weer glimmen!! :D
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
De wagen is allrisk en ga proberen om hem helemaal te laten spuiten.
dan is hij weer zo goed als nieuw.
het is balen maarja wat doe je er nu nog aan. idd positief blijven.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Gister rijden we terug van de bioscoop en we deden ff wedstrijdje tegen een maat van van me met een evox en mijn toeren teller schoot omhoog alleen de snelheids meter niet.
Dus kunnen we eens gaan kijken voor een nieuwe koppeling, anders had ik wel gewonnen, haha. NOT
Zo blijven dus lekker aan de gang met de wagen.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Vandaag de auto weg gebracht naar het schadebedrijf. Ik heb nu een volvo c30 d2 rij op zicht wel lekker maar het is bij lange na geen lexus.
De schade is geschat op 3000euro!!!
Bijna de hele auto word dan gespoten.
Ik heb gevraagd om de bumper ook te doen desnoods met bij betaling.
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
slippernick zei:
De auto mag naar de spuiter..........want ik kom net terug van de kermis bij ons de buurt en zie ik in eens dat er krassen op het dak motorkap en zijkant zijn getrokken met een sleutel ofzo. Door de lak heen.
Kl#tezooi!!!

Echt ze moeten dat is bij de wet zo zwaar aantellen dat iemand het gewoon weet dat als je gesnapt wordt je alles moet vergoeden en moet zitten 5 maanden in isoleer op water en crackers.



jij bent gelukkig goed verzekerd ik niet ... :neutral:
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Na de schade die ze vorige week maandag hebben gemaakt aan mijn auto is deze dus naar autoschade bedrijf fransen in boxmeer gegaan.
De schade is ongeveer 3000euro!!!
De auto wordt bijna helemaal gespoten.
De auto wordt bijna helemaal uit elkaar gehaald en opnieuw in de grondlak gezet, dat zouden ze vandaag en morgen doen.
De bumpers worden na bij betaling ook meegespoten.
Er zit roest tussen de voorsponning en de voorruit. Belde ze net fijn voor op of ik de verzerkering niet ff wou bellen voor een nieuwe voorruit zodat hun deze eruit kunnen halen en de roest weg kunnen werken.
Dus de auto is dadelijk qua lak beter als nieuw.
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Dat voelt wel goed een frisse start ....
Het is de toekomst dat iedere auto is uitgerust met spy cams tegen vandalisme.

Groet

Lexter