Telefoons....

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Goed de heerlijke tijd is er weer, ik mag een telefoon uitkiezen.

Om eerlijk te zijn is het nu gewoon een ramp, niets springt er echt boven uit. Ik had graag een WP7 gehad, maar ik kom er nu net achter dat om deze te sync-en, je Zune nodig hebt....

Wat het verotte is is dat je voor alles 3rd party software nodig hebt. Mijn WP6 (HTC touch pro 2) deed dit lekker via MS mobile device center... Die tijd is dus voorbij.

De kandidaten:
iphone-4-apps.jpg

Tja, wleke opties zijn er, natuurlijk de iphone 4, sinds ik al een ipad heb moet ik maar accepteren itunes te gebruiken...Maar ja, iedereen heeft of wil een iphione 4.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


De Experia Arc, cool design, gingerbread, maar heeft Sony Ericson Sync nodig.....

En tot slot:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Alweer iets ouder, maar wel een mooi WP7 toestel, amoled scherm, maar ja.....zune.....

Ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat ik moet uitkiezen, de HTC touch pro 2 ben ik ondertussen zat, maar misschien weten jullie iets?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
dus je kijkt ook naar 3rd party software wat je moet gebruiken... volgens mij is dat bij alle nieuwere smartphones het geval nu.. helaas... kijk je ook naar OS? Android, iOS, WP7? Je hebt ervaring met WP6 zo te zien.. hoe is dit bevallen? (los van 3rd party software). Ik heb al 3 jaar een iPhone 2G (old school :D ) en zelfs mijn oude iOS bevalt me nog prima... in deze 3 jaar is de telefoon maar 3 of 4 keer vastgelopen en dat waardeer ik wel! Had eerst Symbian... om beroerd van te worden.. :( Ik hoor van gebruikers van WP6 dat het niet zo lekker ging, weet niet of WP7 daarop sterk verbeterd is? Android hoor ik alleen maar goede geluiden over...

Wat is verder voor je belangrijk? Moet te phone een camera (voor/achter) hebben etc?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Phone moet alles hebben :) Bluetooth, camera, wifi, ...

Ja ik kijk ook naar het OS. De iphone is mooi, snel maar te veel restricites. Gingerbread (android 3)is weer beter, maar voelt soms wat traag aan met reageren. Wat feel betreft met WP7, is dit echt super, maar ook MS is de weg van apple ingeslagen met te veel restricites op het nieuwe OS.

Windows mobile 6.5 was wel ok, maar nu toch wel heeeeeeeel erg verouderd.
 

bas

Actief
15 jul 2010
190
0
0
ik heb de iphone 3 zou geen andere willen nooit geen gezeik :rulez:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hmm dan wordt het moeilijk voor je kiezen hahaha als je niet van restricties houd, dan blijft android over heh.. maar die vind je dan wel weer een beetje traag... misschien met toekomstige updates dat het beter wordt?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ja dat dacht ik ook... ik denk dat hij maar moet accepteren dat hij afhankelijk is van 3rd party en dat het wat dichtgetimmerd is...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Yeah, eigenlijk:
Design: E xperia arc
Response: iPhone 4
Graphicswise WP7
Scherm: Amoled van Samsung...
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
Hey hube, die nieuwe LG Optimus speed 2x schijnt wel erg goed te zijn, zit een dubbele processor in, en werkt daarom razend snel. Ook schijnen ze nu veel betere kwaliteit te leveren. De enige phone met Full HD beeld en het besturingssysteem is Android van Google.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Tja, persoonlijk vind ik de response tijd op het touchscreen belangrijker dan hoe lang hij er over doet voor er een webpagina geladen is.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ja, ik vind dat van webpagina's ook niet zo belangrijk.. tegenwoordig heb je voor bijna alles wel een app en hoef je de webpagina niet te gebruiken... maar idd.. ik wil niet bijv schuiven op het scherm en dat me vinger al een halve cm verder is voordat er geschoven wordt...
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik werk op boortorens, ik heb de dikste Sonim stuitertelefoon. Waterdicht, stofdicht, pantserglas enz. Ideaal op mijn werk en heerlijk groot en zwaar. Geen smartphone met allemaal onzin die ik nooit gebruik want ik heb zo'n ding om mee te bellen en een sms te versturen. Niet om mee te snowboarden of mezelf een spannend leven te geven als ik de reclames moet geloven. Maar ieder het zijne, ik heb collega's met I-Phones, geweldige dingen maar oh oh wat zijn die gevoelig voor vallen, krassen en ander onheil. Moet er niet aan denken om daar de hele dag mee te moeten lopen. :D
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
Ik werk op melkvee bedrijven :p heb mijn telefoon al vanaf 2005 en alles doet het nog, alleen de bluetooth verbinding naar m'n auto werkt niet helemaal fijn. Ik zou niet weten wat ik met een touchscreen moet, op internet hoef ik toch niet de hele dag, msnen ook niet en de rest vind ik vrij nutteloos. Enkel de navigatie is het wel handig, maar goed dat kan je ook los goedkoper krijgen.

Maar toch zijn het wel handige dingen wanneer je regelmatig ff op het internet moet of iets dergelijks. En dan is die lg speed het best, inderdaad die link hube.