Telefoons....

suwie

Actief
15 feb 2011
328
0
0
heb nog steeds oude iphone maar ben nog steeds tevreden (moet wel optijd nieuwe software er opzetten anders wordt tie traag)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
heb ook nog de 2G... maar vind het soms jammer dat bepaalde app's er niet meer op kunnen, vandaar dat er binnenkort een iphone 4 komt :D
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ik heb de 3gs geruild tegen een ericsson x10 en een android tab 7 inch leuke shit hoor ericsson is best snel maar de accu is ook zo leeg een dagje en dan is het gebeurd ,nokia deed er langer over om de accu leeg te krijgen
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nokia is altijd goed met accu's... met een smartphone is het meestal bij intensief gebruik na een dag wel gebeurd.. dan mag die weer aan de lader... hoe bevalt die tab dan? zit daaraan te denken of ipad.. ipad is natuurlijk duurder...
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
tab is leuk hoor plant hem er wel in bij de meeting beetje mp3 op afspelen heheheh
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Maandag: Tweede dag dat ze mijn telefoon gaan proberen te leveren...... En ik weet nu al dat er niemand thuis is......
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
volgens mij is die galaxy 2 behoorlijk relax! ik las er vandaag er revieuw over hoop positief en weinig negatief!
ik loop nu rond met de galaxy 1 waar ik tot nu toe nog geen problemen mee heb gehad(met een klein beetje voorzichtigheid).
als dan de galaxy 2 nog beter is.... super! :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb hem nu een paar dagen en ben onder de indruk. De telefoon is erg dun en licht. Toch net zwaar genoeg om goed mee te bellen. En dat super Amoled scherm!!!! Echt geen spijt van de keuze.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Amoled zijn Amino-light emitting diodes (led), daar geven de LEDs zelf de kleur en het licht. Het is dus niet nodig om een verlichtingsbron achter dit display te plaatsen.

Het retina display van apple, is een "gewoon" Led backlight LCD display, met een hoge pixel dichtheid. De hoge pixel dichtheid zorgt voor een zeer helder en scherpe ervaring, maar dat kan een amoled ook.

Het voordeel van amoled is dat zwart ook echt zwart is, de led-pixel staat dan immers ook uit.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
klinkt een stuk beter dan die gewone lcd scherm. :rulez:
betekent dat ook dat het zicht op je scherm buiten in het zonnetje ook beter is?
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
aha oke najah beter is altijd goed! :) als het goed is kan ik hem ook eind van het jaar halen,
als er dan geen nieuwere is :p
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
jeroen zei:
aha oke najah beter is altijd goed! :) als het goed is kan ik hem ook eind van het jaar halen,
als er dan geen nieuwere is :p

nog een maandje en dan kan ik een nieuwe foon bestellen :D
maar wat is nu zo'n beetje de smartphone van het moment? ik hoorde vandaag dat i-phone ook binnenkort komt??
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
iphone 5 wordt aangekondigd op 4 oktober. Zullen wel weer mega prijzen zijn. ;)