Telefoons....

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
heb vandaag een hagelnieuwe iphone 3 gs gekocht maar wat een knooi ding is dat zeg wie heeft er belang bij
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb besloten op de Samsung Galaxy S2 te wachten.
samsung_galaxy_s2.jpg


Deze moet in mei gaan uitkomen.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ik zit nog te wachten op mijn Ericsson TDK, tjee wat zijn die dingen moeilijk te leveren zeg,......... :hi:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Alor zei:
haha vandaag op het nieuws gehoord, Galaxy = iPhone kloon :p

Morgen heb ik mijn nieuwe iPhone 4, dan heb ik de hele Apple verzameling bijna compleet :D

Moet je nagaan hoe goed de Galaxy S 2 dan wel niet is :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
:) maakt niet uit, ik wil dat ding graag tweaken, en android is de beste oplossing. op de S2 is alles toch net iets sneller en smoother waarmee mijn problemen met android weggenomen zijn.

Apple, ook mijn i-pad, is mij iets te star met uitbreiden en settings. Extra geheugen is bijna onmogelijk, hoewel daar weer een nieuw iets voor gemaakt is, dat werkt tot apple besluit om het niet meer te laten werken.... wat opzichzelf al een probleem is. Apple is sterk in design en sterk in het leveren van software die zeer stabiel is, en zelf een beetje idiot proof is (een echte idioot krijgt natuurlijk alles kapot). Maar ze leveren wel in dat je bepaalde settings niet kan bereiken of erger nog, kan verwijderen.

Hoe dan ook, het is niet echt mijn ding. Leuk spul, dat er goed uit ziet en doet wat het moet doen. Maar echt, itunes aaaaarrrgghhhh!!!! wat een k*t programma is dat! en ik sync heel veel met mijn pc.

Samsung ziet er goed uit, het display is prachtig (amoled) en het ding is superdun. Kan tweaken wat ik wil tweaken. Ik hoop dat ie in het echt ook zo is als ik verwacht. Maar ja, het is geen apple.... (waar heb ik dat eerder gehoord..... Lexus is geen BMW... toch?? )
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
lol :) Ik las het op nu dat apple samsung voor plagiaat voor de rechter sleept. Maar dat doet Nokia ook met apple, HTC met apple, echt ze zijn allemaal met elkaar in heel veel rechtzaken. Advocaten meoten toch ook bezig gehouden worden? :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mooi!!!!!!! Heb je weer een paar dagen iets te spelen :hi: :mrgreen:
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH EN DE MIJNE IS NOG NIET EENS VERZONDEN !!!!!!!!
:X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :smerig: :smerig: :smerig: :smerig: :evil2: :evil2: :evil2: :evil2:
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Ik heb em ook nu!!! En nu uitvogelen hoe we de hele zooi kunnen importeren.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Nou, zelfs ik heb nu ook zo'n smartphone dinges. Omdat het toch wel wat voordelen heeft (Navigatie/MP3/Camera/Telefoon in ??n).

Omdat ik al tijden Samsung heb, heb ik zo'n Samsung i9000 Galaxy S gehaald.